37 תשובות
הכל טוב, לגיטימי שאם היא חופרת אז יצא לך פה ושם הערה, עכשיו אני לא בטוח אם היא נעלבה אבל הייתי מחכה קצת זמן היום למקרה שהיא תשלח לך הודעה ואם לא אז תדברי איתה ותסבירי לה בניסוח טוב מה את מרגישה
שואל השאלה:
לא בקטע של חופרת היא פשוט הייתה כל כך שלילית
זה קשה להכיל שליליות הרבה
וללמד אותה מה עושים
זה לא פשוט
אני ניסיתי אבל זה קשוח
לא בקטע של חופרת היא פשוט הייתה כל כך שלילית
זה קשה להכיל שליליות הרבה
וללמד אותה מה עושים
זה לא פשוט
אני ניסיתי אבל זה קשוח
אנונימית
שואל השאלה:
או שהיא מבליגה על דברים בסיסיים
או שהיא מבליגה על דברים בסיסיים
אנונימית
מבין את הצד שלך לגיטימי, גם לי יש חבר שלפעמים אני חופר לו ואז הוא פשוט אמר לי שהוא לא רוצה לדבר על זה יותר כי זה מעצבן אותו ואמרתי בסדר
הפואנטה שאם זה מתחיל להשפיע על המצב רוח שלך אז את לא יוצאת מניאקית אם את לא רוצה לעזור לה
הפואנטה שאם זה מתחיל להשפיע על המצב רוח שלך אז את לא יוצאת מניאקית אם את לא רוצה לעזור לה
שואל השאלה:
זה יותר בקטע שהיא לא מבינה אותי
קשה לי שהיא אומרת שכולם סוטים והכל
כאילו מאיפה זה מגיע
אני לא פסיכולוגית לכן לא יכולה לעזור לה מבין?
זה יותר בקטע שהיא לא מבינה אותי
קשה לי שהיא אומרת שכולם סוטים והכל
כאילו מאיפה זה מגיע
אני לא פסיכולוגית לכן לא יכולה לעזור לה מבין?
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי פשוט יום עבודה ארוך אתמול והיא הייתה כל כך אנטי
לא יודעת היה לי קשה להכיל את זה
היה לי פשוט יום עבודה ארוך אתמול והיא הייתה כל כך אנטי
לא יודעת היה לי קשה להכיל את זה
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה האם זה נשמע שפגעתי בה או משהו? או שהכל טוב? היא פשוט לא ענתה לי בווצאפ על מה שכתבתי לה
השאלה האם זה נשמע שפגעתי בה או משהו? או שהכל טוב? היא פשוט לא ענתה לי בווצאפ על מה שכתבתי לה
אנונימית
את צודקת בסופו של דבר אם היא מכלילה ככה ולא מחפשת את הגבר שהיא רוצה היא לא תמצא ותשאר עם תחושה ממורמרת של "כל הגברים מטרידים"
אז כן הבעיה בה בסופו של דבר והיא צריכה להפסיק עם החשיבה הזאת, זה כמו שאני אגיד- כל הנשים רוצות כסף.
אז כן הבעיה בה בסופו של דבר והיא צריכה להפסיק עם החשיבה הזאת, זה כמו שאני אגיד- כל הנשים רוצות כסף.
^^100%
שואל השאלה:
האמת שלא
הכרתי משם את חבר שלי
היה סוטים , לא בצורה רבה כי ידעתי לשים גבולות, ידעתי מה לבחור, וידעתי להעריך את עצמי וכבר אמרתי בהודעות מי אני ומה אני.
האמת שלא
הכרתי משם את חבר שלי
היה סוטים , לא בצורה רבה כי ידעתי לשים גבולות, ידעתי מה לבחור, וידעתי להעריך את עצמי וכבר אמרתי בהודעות מי אני ומה אני.
אנונימית
שואל השאלה:
היא פשוט נותנת, אישה נותנת, הגבר לוקח
אין מה לעשות
היא פשוט נותנת, אישה נותנת, הגבר לוקח
אין מה לעשות
אנונימית
אז היא צריכה לעבוד על עצמה, מה היא חושבת שהיא פשוט תתן את עצמה לכל אחד? ואז אין גבולות והיא תצא מזה עם חוויה דוחה.
שואל השאלה:
הכוונה כאילו שהיא נתנה הזדמנות שנייה לגבר ששלח תמונה מטרידה וגם לגבר שדיבר בטלפון תוך כדי הדייט
זה דברים בסיסיים שלא ממשיכים עם הגבר הזה
כאילו הם לא גברים בכלל
והיא יוצאת עם גברים גם בני 29 אני אומרת לה הם גדולים מה לך ולהם
ואז היא מתעצבנת עליהם
מבינים
הכוונה כאילו שהיא נתנה הזדמנות שנייה לגבר ששלח תמונה מטרידה וגם לגבר שדיבר בטלפון תוך כדי הדייט
זה דברים בסיסיים שלא ממשיכים עם הגבר הזה
כאילו הם לא גברים בכלל
והיא יוצאת עם גברים גם בני 29 אני אומרת לה הם גדולים מה לך ולהם
ואז היא מתעצבנת עליהם
מבינים
אנונימית
בדיוק על זה דיברתי, אין לה גבולות. והיא צריכה לפתח את זה
והיא צריכה סטנדרטים, לא בשמיים אבל סטנדרטים
שואל השאלה:
לא רק
חבר שלי דיבר איתה , נתתי לו לייעץ לה
אמר לה הכי טוב גבר חנון
גבר חנון לא ייפגע בך בחיים
והיא כזה "אני נמשכת אבל למינאקים וזה בדיוק הבעיה ולא לחנונים"
לא יודעת, כאילו את בת 21 איך מינאקים
לא רק
חבר שלי דיבר איתה , נתתי לו לייעץ לה
אמר לה הכי טוב גבר חנון
גבר חנון לא ייפגע בך בחיים
והיא כזה "אני נמשכת אבל למינאקים וזה בדיוק הבעיה ולא לחנונים"
לא יודעת, כאילו את בת 21 איך מינאקים
אנונימית
sounds like a your problem to me מבינה מה אני אומר? תאמרי לה שתשנה את המיינדסט הזה דחוף אחרת היא תשאר רווקה עם חמישה חתולים בת ארבעים
גבר שלח לה תמונה מטרידה ואת אומרת לה שהבעיה בה והיא צריכה לסמוך יותר?
היא ממשיכה לצאת עם מניאקים ואז אומרת כל הגברים זבל, הבעיה בה שהיא ממשיכה להתרועע עם גברין כאלה
שואל השאלה:
כי היא נותנת
כי היא נותנת
אנונימית
אז היא צריכה ללמוד להפסיק אחרת היא האחת שתידפק
צודקת
ניסית לעזור לה
הכל בסדר
היא באמת צריכה ללמוד לסמוך שום בן אדם לא מושלם אבל יש אנשים טובים בעולם
הכל בסדר
היא באמת צריכה ללמוד לסמוך שום בן אדם לא מושלם אבל יש אנשים טובים בעולם
אז זה לא "הבעיה בה" תגידי לה שתיקח את זה יותר לאט ותהיה זהירה יותר ותתייעץ איתך, איזו מין חברה אומרת לחברה שלה שצריכה עזרה "את הבעיה"
לא חושבת שיש ממה להיעלב
הבעיה בה בטעם שלה ובאנשים שהיא מסתובבת וזה שהיא לא לוקחת אחריות על הטעויות שלה ועצמה
שואל השאלה:
לא אמרתי בצורה מעליבה שהיא הבעיה
פשוט אמרתי לה שלפעמים הבעיה היא בנו
שהייתי גם ככה בעבר
אין מה לעשות, לשקר לא יכולה
לא אמרתי בצורה מעליבה שהיא הבעיה
פשוט אמרתי לה שלפעמים הבעיה היא בנו
שהייתי גם ככה בעבר
אין מה לעשות, לשקר לא יכולה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היא לא עונה לי לכן אני חוששת שנפגעה
אבל באמת ניסיתי להיות שם בשבילה
פשוט יש גבול...
אבל היא לא עונה לי לכן אני חוששת שנפגעה
אבל באמת ניסיתי להיות שם בשבילה
פשוט יש גבול...
אנונימית
שואל השאלה:
חבר שלי חיכה לשיחה כי היה עייף
ולא בקטע רע אבל חבר שלי חשוב לי בצורה אחרת מחברה שלי...
חבר שלי חיכה לשיחה כי היה עייף
ולא בקטע רע אבל חבר שלי חשוב לי בצורה אחרת מחברה שלי...
אנונימית
לכי אליה פנים אל פנים
לדעתי את צודקת, יש הרבה גברים שמטרידים וצריכים להיזהר מהם אבל יש גם הרבה מאוד שלא, היא צריכה לנסות לעבוד על מה שיש לה....
לא הייתי אומר לה שהבעיה בה אבל הייתי אומר לה שלדעתי יש לה הרגל רעיל להיות בקרבה עם גברים
לא הייתי אומר לה שהבעיה בה אבל הייתי אומר לה שלדעתי יש לה הרגל רעיל להיות בקרבה עם גברים
מסכימה! את כל כך צודקת
הסיבה שהיא נמשכת למנייאקים זה גם קשור להערכה עצמית , אם היא תעבוד על עצמה היא לא תרגיש את הצורך להתחבר למישהו שיתייחס אליה מגעיל
עצה שלי , שתלך לפתח תחביבים ויותר אישיות , ושאיפות , ויכול להיות שאולי היא תתחיל להעריך את עצמה יותר ולא תקבל בנים שמזלזלים בה ואפילו לא תמשך אליהם.
אני יכולה להגיד על עצמי שפיתחתי תחביב לציור , ואמנות , ופגשתי את הבחור הכי שקט שבעולם והכי התעניינתי בו אחרי שראיתי את האמנות שלו.
עצה שלי , שתלך לפתח תחביבים ויותר אישיות , ושאיפות , ויכול להיות שאולי היא תתחיל להעריך את עצמה יותר ולא תקבל בנים שמזלזלים בה ואפילו לא תמשך אליהם.
אני יכולה להגיד על עצמי שפיתחתי תחביב לציור , ואמנות , ופגשתי את הבחור הכי שקט שבעולם והכי התעניינתי בו אחרי שראיתי את האמנות שלו.
היא צריכה לעבוד על עצמה לפני שהיא יוצאת לדייטים , קודם הערכה עצמית ברגע שהיא תדע להעריך את עצמה היא תדע לתקשר יותר טוב גם מול בנים , ושתנסה להכיר בדרכים אחרות , יכול להיות שהיא מכירה באתרים שרובם שם מגיעים כאופציה אחרונה אז הם סוטים .
שואל השאלה:
חחח אני לא אסע אליה ,אין לי מושג גם איפה היא
ואני בבית, יש לי ללמוד
חחח אני לא אסע אליה ,אין לי מושג גם איפה היא
ואני בבית, יש לי ללמוד
אנונימית
הא לא תמצא מישהו בגישה של כולם מטרידים היא פשוט צריכה לדעת מי לשמור קרוב ומי לא
ואת צודקת
ואת צודקת