3 תשובות
בעיקרון אם היא חולה אז זה קצת מסוכן... אני ממליצה לך להישאר חיובית ולקוות שהכל טוב
לראות רופא ליתר ביטחון
"הנשיכה" לא תעשה לך כלום והשריטה כדאי להיות עם חיסון טטנוס
אנונימית
באותו הנושא: