8 תשובות
נראלי שכן
המון מקום
כן זה לוקח המון עדיף להעלות על פרייבט זה מה שאני עושה
כנראה שכן
כן והרבה
אבל יש לך אפשרות בטיקטוק למחוק אחסון מסוים שלא קשור לסרטונים וזה טיפה מנקה את הטלפןן
כן, עדיף פשוט להעלות את הסרטונים לפרטי זה לא תופס מקום
שואל השאלה:
שיט