56 תשובות
מה יש לך כל ילד בעזה הוא מחבל אם לא טוב לך את יכולה לעוף לעזה נסדר לך טיסה ישירה על טיל ישר לשם
אנונימית
למה זה מדאיג אותך? טבחו פה במאות אנשים חפים מפשע חיילים נהרגים על ימין ועל שמאל כל רגע בזמן שאנחנו יושבים בבית בשקט .למי אכפת ששונאים אותנו??!!
אנונימית
במלחמה גם ילדים נהרגים אין מה לעשות, ככה זה במחלמה וכבר שאלת את זה אנונימי.. על חיילים לא כואב לך כי הם יותר טובים ממך
אנונימי
גם לי עצוב שילדים בישראל לא עשו כלום ורצחו אותם במיטות שלהם ואנשים כמוך מרשים לעצמם לפתוח את הפה על מלאכים שבזכותם את שוכבת במיטה בכיף שלך וכותבת שטויות בסטיפס. גורל אכזר
שואל השאלה:
בגלל זה אני מדברת על חמאס, אני יודעת, לאף ילד או אנשים תמימים שלא עשו כלום לא מגיע למות, אבל זה לא האנשים בעזה עשו, לפחות הילדים לא
אנונימית
אין ברירה
לא מגיע להם למות אבל הם נענשים בגלל הבחירות של אחרים
את לא בחרת להיוולד יהודיה פשוט יש דברים שהם מחוץ לישליטה שלו
לכי לעזה תחזיקי לילדים שם ידיים כאות הזדהות
היחידים שאשמים אם בטעות ילדים נהרגיפ זה הם שבחרו בחמאס וארגוני טרור והם שבחרו במלחמה והם שעןשים צעדות והילולי מחבלים והפ שמקריבים את הנשים והילדים שלהם
הם שמשקיעים את כל המליארדים שמקבלים לטובת טרור ולא לפיתוח של עזה ואז בןכים שצריך לתת להם כל היום סיועים הומניטריים כי כל הכסף שלהפ
תמיד הולך לפיתוח תשתיות טרור ופרנסת מחבלים
הם שמתחבאים במסגדים ובתי חולים ואמבולנסים בידיעה שהצבא לא מתקרב לשם ומנצלים את זנ לטובת טרור
אנחנו באים במטרה להלחם בטרור כל נפגע אחר הוא נספח וקורבן של עמו לא שלנו
הם באים במטרה לרצוח את כולנו לא משנה גיל מין עמדה פוליטית כלום
הבנת
ביום שהם יניחו תנשק לא תהיה מלחמה וביום שאנחנו נניח תנשק לא תהיה ישראל
בואי נגיד אישור הנז"א בתקיפות עלה מאוד,עכשיו הוא די ירד וחזר לשגרה
ולכן זה הסיבה למספר ההרוגים המאוד מאוד גדול, ולהפצצות המאוד חריגות במקומות מאוכלסים, מעכשיו המספרים יתחילו לקטון כי זה עבר את הגבול בערך..
בהתחלה עוד היה הצדקות, אחרי 3 חודשים כבר אין הצדקות לאפשור נז"א גבוה.
מה את אמיתית? תדאגי לעם שלך קודם למי אכפת מהם? רקדו ושמחו כשנטבחנו פה כאילו זה יום חג.
אנונימית
הם יגדלו להיות למחבלים הערבים המסריחים האלה
אני לא יגיב על השאלה אני רק ידווח
שואל השאלה:
תדווח על מה? זו שאלה נורמלית
אנונימית
אץ רצינית? אנחנו מפוצצים אץ חמאס הם פשוט משתמשים בהם כמגן אנושי
צה"ל לא מפוצץ ילדים
חמאס משתמש בהן כמגן אנושי ואנחנו לא צריכים לסכן את החיילים הקדושים שלנו בגללם

אז וואלה כן אני שמח בטירוף שצהל מצליח במלחמה הזאת.
את רואה ילדים תמימים אני רואה מחבלים לעתיד הם כבר שונאים אותנו זה לא שנוכל לעשות איתם משהו ואשכרה ראית את התכניות טלוויזיה שלהם?! מחנכים אותם להיות מחבלים מלמדים אותם איך להשתמש בנשק. הם אבודים! לא כמו כפיר ביבס שיכולים לחנך אותו להיות מחבל
דיווחתי על השאלה... כמעט הכל שקרים וגם אם זה לא זה הגיע להם כבר כמה שנים שאנחנו שותקים על כל הדברים ועד כמה שהבנתי חמאס פוצץ לעצמם את בית החולים בטעות וגם למה בכלל שמישהו מישראל (וכנראה שזה כן ) ינסה להצדיק את חמאס ועזה
תלמדי קצת
מה-
את כל כך מביכה עופי מהמדינה
יאללה, תביני שזה טיפשי ככה לחשוב וצהל תמיד מודיע מתי שמפוצצים אצלם והחמאס האלה ומי שבעזה דוחפים את הילדים שלהם החוצה.
הם בעצמם עושים את זה לילדים שלהם ואחרי זה מאשימים אותנו.
הם התחילו את המלחמה עם הטבח שלהם הרגו מלא אנשים שלא עשו להם כלום
וחלקם עוד אפילו לא התחילו את החיים שלהם!!
לא ילדים ולא חתונה והורים איבדו גם מהילדים שלהם.
מה שעשו אצלנו זה היה פחד וטרור.ומעשה נוראי.
עכשיו לא אכפת לי שמפוצצים אותם על מה שעשו לנו בארץ.
אנונימית
מה קראתי עכשיו
כשמחבל בא אליך עם שני ילדים בני 5 מאחוריו ורוצה להרוג אותם אתה תנסה להרוג אותו כי למרות שני הילדים זה או החיים שלך או החיים שלו
לכי לכי לעזה ימפגרת
אנונימית
הם חוגגים כל פעם שמישהו מת אצלנו ישרמוטה מפגרת
אנונימית
על צד ששואלת ברצינות ואת לא פרו פלסטינאית מוסלמית(פשוט כי אם את כזאת זה דיי ברור שהתשובות האלו לא יספקו אותך.. אבל בכנות. קשה לי להאמין שיש ישראלי שלא מבין את זה.. ובכל זאת, בשביל הסיכוי שאת פשוט ישראלית שלא יודעת-)

זו מלחמה. במלחמה קורים דברים שאף אחד מהצדדים לא אוהב במיוחד.
הרבה מאזרחי עזה לא חפים מפשע ולא אוהבים אותנו בכלל.
אנחנו לא אחראים לחיי האויב. אנחנו אחראים לביטחון שלנו.
חמאס אחראי לזה שהוא משתמש בהם בתור מגן אנושי ומונע מהם את הסיוע שמגיע אליהם.
כולם שם בעזה גודלים להיות חלק מחמאס.
הם לא חפים מפשע!!!!
מי שחף מפשע זה כל מי שנרצח אצלנו אנשים תמימים שרק הלכו למסיבה וזה היה הריקוד האחרון שלהם, אנשים שרק רצו לעשות שבת עם המשפחה.
תתביישי לך על מה שרשמת אין סיבה לרחם עליהם
הילדים ה'תמימים' שאת מדברת עליהם הם מחבלים לעתיד. חסרים סרטונים שמראים מה מלמדים אותם בבתי ספר? כמה יהודים זה חרא של דבר ושצריך להשמיד את כולם?

אז תסלחי לי את אני מעדיפה שילדים שלהם ימותו מאשר ילדים שלנו.

וואלה לא חשבתי שאני אצטרך לעשות הסברה לישראלית שגרה פה ויודעת עם מה אנחנו מתמודדים, אבל תמיד יש פעם ראשונה ואני מקווה שאחרונה.
לכי לעזה ימסכנה
הילדים הם רוצחים מלמדים אותם מגיל קטן להחזיק רובה
למה חמאס רצח אנס וחטף ילדים ואנשים בישראל שלא עשו כלום?
צה"ל לא פיצץ את בית החולים וכבר הוכיחו את זה, ואני יכולה להגיד לך שרוב התושבים שם חונכו מגיל קטן לשנוא יהודים ולרצות את מותם
לכי לעזה
א- כך ילד הופך להיות מחבל
ב- אמרנו להם להתפנות לנו אמרו את זה בשביעי לאוקטובר?
ג- חמאס משתמש בהם כמגן אזרחי
חמאס יורים מתוך בתי ספר אז יורים על הבתי ספר בשביל שלא ישגרו משם עוד ומה זה השאלה המטומטמת הזאת הם שונאים אותנו שנאת מוות העזתים למי אכפת מהם
חאיים תלמדי היסטוריה ועכשיו איזה ילדה מוזרה עופי מהמדינה את בושה למדינה
יש לך שכל? החמאס מתחבא במקומות אזרחיים ומקומות עם ילדים קטנים!!!!!!
אנונימי
אני מסכים איתך ב100 אחוז ואל תתייחסי לדבילים שרושמים לך בתגובות לכי לעזה ומקללים. לאף ילד לא מגיע למות ולא משנה אם הוא ישראלי פלסטיני סיני או אמריקאי. ומי ששמח על מוות ילדים הוא דווקא ולא משנה איזה ילד
אנונימי
אם את מרגישה כל כך רע לכי לעזה בואי נראה איך "הילדים המסכנים" האלה מתנהגים אליך ותראי אם את בכלל חוזרת בחיים
אנונימית
אנחנו לא מפציצים ילדים, אלא מחבלים ומנהרות טרור.

חמאס משתמש בילדים כמגן אנושי, יורה באזרחים אשר מנסים לברוח מאזור הלחימה.

לישראל אין ברירה אלא להפיץ את המחבלים יחד עם הילדים, ישראל לא רצחה את הילדים, אלא חמאס רצח.

הץבשמים שהחייל שירה בילד יחד בגלל שמחבל השתמש הוא בתור מגן, יענישו את המחבל גם על זה שרצח את הילד, והחייל יזכה לגן עדן אשר הגן על עם ישראל.
אמא שלך :;;@ וואיי איזה גועל נפש את אמאלה איךך אפשר לרשום דבר כזה כשכל הרבה חיילים נופלים כדי שתשבי בבית שלך ותרשמי גועל נפש כזה איכס פשוט איכס תתביישי לך אמן שהיינו מפציצים אותם אמן שהיינו משמידים כל אדם שם מגיל 0 עד גיל 120 תתביישי.
אני מצטערת על הדברים שאומרים לך פה
זו שאלה לגיטימית לגמרי
אני באמת לא מבינה איזה פרופגנדה הפכה פאקינג ילדים לאויבים מסוכנים שצריך להרוג
אף צד במלחמה הזו לא צודק
אנונימית
היו צריכים לפוצץ אותך במקום
ומה שהם עשו פה לילדים זה בסדר? לא
הם לא ריחמו על אותם הילדים אנחנו לא נרחם עליהם
פשוט מאוד
אסור לעודד נגד החלטת הממשלה וצה"ל.
זה בעקיפין מעודד טרור.
צריך לדווח!!
אין לנו כוונה להרוג ילדים אלא מחבלים ומנהרות טרור.
וזה שקר שכבר הוכח שצהל לא הפציץ בית חולים אלא זה היה טיל שלהם שנפל שם בטעות
מפוצצים את חמאס. חמאס יכל לבנות ממ"דים בעזה אבל הוא לא עשה את זה,למה? כדי שמלא אנשים מהעולם ירחמו על התמונות של הילדים המסכנים ויתרמו כסף שהולך לבניית טילים ומנהרות
זה לא אחת משלנו שכתבה את השאלה הזאת וגם אם לא היא כנראה מוגבלת בראש. תשאלי קודם את העזתיים למה ערפו ראש של תינוקות ונשים וזקנים. שיהיה לך תשובה אנחנו נגיד לך למה צה"ל עושה את זה
אנונימית
ח.חח.ח
יא בת &?#*
לכי לילדים האלה תעזרי להם אחרי שידקרו וידרסו אותך תחזרי לפה
מלמדים אותם מתמטיקה ככה 5 יהודים רצחו 3 יהודים כמה יהודים נשאר
^זה כבר הגיע לחמות אתמול
צה"ל לא פיצץ בית חולים יא בדיחה.
וחמאס בכוונה שומעים שהולכים לפוצץ מקום הם מכניסים לשם ילדים ונשים כדי שכל הארגונים בעולם ירחמו עליהם ויתמכו בהם עם הכסף שלהם. חמאס משתמשים בהם כמגנים אנושיים, לא כבני אדם. אז לא נהרוג אף אחד כי חמאס הורסים להם את החיים? זו הבעיה של חמאס.
אנונימית
^אוי אוי איזו השקעה
לגבי הפיצוץ של הבית חולים זה הוכח שזה שיגור כושל של הגיהאד האיסלמי.
יש חמש סיבות עיקריות למספר ההרוגים בעזה:
1.חמאס מתשתמש באזרחים במגן אנושי על ידי בניית מפקדות טרור, נשקים, מנהרות, פירים של טרור בתוך מבנים אזרחיים כמו בתי חולים, ביתי ספר, מסגדים ובתים אזרחיים.
2.עזה היא מקום צפוף מאוד בניגוד להרבה מקומות כמו אוקראינה, סוריה, עיראק עזה היא קטנה וצפופה ככה שהרג של אזרחים על ידי הפצצות הוא בלתי נמנע.
3.ישראל בחרה להלחם על פני תקופה קצרה של כמה חודשים מאשר תקופה ארוכה של שנים או עשרות שנים כמו במלחמות ארוכות כי העולם לא יתן לישראל להלחם כל כך הרבה זמן בעזה לא משנה איך היא תפעל וככה יוצא שמספר ההרוגים בעזה בזמן כמה חודשים שווה למספר האזרחים שהרגו ארצות הברית באפגהניסטן תוך כמה שנים או מדינות הקואליציה בעיראק תוך חצי שנה.
4.הנתונים על מספר הנפגעים בעזה ממשרד הבריאות שנלט על ידי חמאס ולכן כנראה מאוד שהמספר הזה כולל גם מחבלים ובחלק מהמקרים אם הם מייצרים התעניינות בינלאומית רחבה הם מגזימים ומנפחים את הנתונים כמו למשל הפיצוץ בבית החולים שהסתבר שנגרם עך ידי הגיהאד האיסלאמי חמאס אמר אז שנהרגו 500 פלסטינים 5-10 דקות אחרי שזה קרה(גם אם זה היה נכון אי אפשר לקבוע מספר כזה תוך 5-10 דקות וזה דורש יותר לנו למשל לקח שבוע שלם כדי להגיע למספר המדויק של נרצחי 7 באוקטובר), מקרה דומה קרה בקרב במחנה הפליטים בגבליה.
5.בניגוד לאוקראינה או לסוריה או סודן או להרבה מקומות אחרים בעולם שהיו בהם מלחמות מדינות העולם ובפרט ובייחוד מדינות ערב ומצריים לא מוכנים לקלוט או לעזור לעזתים הפלסטינים ולהכניס אותם למדינות שלהם בניגוד למשל לאוקראינה שבה פולין וכל המדינות האירופיות השכנות עזרו וקלטו אותם מהר מאוד או לסוריה שגרמניה הסכימה לקלוט אותם מהר ועוד ועוד, עובדה זו גורמת לריכוז גבוהה משמעותי יותר של אזרחים באזורי לחימה ולמספר גבוהה יותר של הרוגים וזה בנוסף עוד אתגר קשה מאוד לישראל.

ראוי להזכיר שארצות הברית, למשל, הרגה יותר מ-70 אלף בני אדם באפגניסטן, יותר בין 640000 -300,000 חפים מפשע בעיראק(פי 3-6 מכל הסכסוך הישראלי הערבי במשך יותר ממאה שנים(11900 משני הצדדים כולל אזרחים, חיילים, מחבלים, חיילים בריטים וערבים ממדינות ערב אחרות)למרות שמלחמה לקחה 9 שנים) ויותר 2 מיליון בווייטנאם, למרות שלא התמודדה עם אותם אתגרים כמו ישראל. גם אם מספר הנפגעים מתפרס על פני תקופה ארוכה ולא קצרה, התוצאה והנזק ברי השוואה וזה רק מלחמות של מדינה דמוקרטית ונאורה אחת אתה מוזמן לקרוא על מספר ההרוגים במלחמות אחרות(קראי את הערך list of wars by death toll בויקיפדיה ותראה בעצמך שיש הרבה יותר מלחמות עם הרבה יותר הרוגים מהמלחמה הזאת)

ולמרות כל האתגרים הקשים האלא שישראל צריכה להתמודד ישראל עושה מעל ומעבר יותר מכל מה שמדינה אחרת עשתה אי פעם כדי לא לפגוע באזרחים. ישראל לא הורגת בכוונה אזרחים זה ההבדל בין חמאס לישראל מה שישראל עושה הוא חוקי לחלוטין לפי החוק הבין לאומי(לפי החוק מותר להרוג אזרחים אם הפעולה מביאה יתרון צבאי(מה שישראל עושה) אבל אסור לרצוח במכוון אזרחים בלי יתרון צבאי(מה שחמאס עושה באופן שיטתי שיכול אפילו להחשב לרצח עם) וישנו עיקרון נוסף שנקרא פרופורציונליות לפיה היתרון הצבאי צריך להיות גדול יותר מהנזק ההקפי הבעיה עם עיקרון זה הוא שהוא פרשני מידי ולמרות הכל ישראל מפעילה פרוטוקולים שונים ומזהירה אזרחים כדי לצמצם הרוגים אזרחים(תני לי שם של עוד מדינה או אימפריה שאי פעם עשתה את זה בכל ההיסטוריה של המלחמות) ישראל אפילו מסכנת את החיילים שלה ומעדיפה לא לבצע פעולות לשחרור חטופים כדי לצמצם פגיעה של אזרחים פלסטינים גם זה ייחודי מאוד רק לישראל (אני יכול לדבר על זה בהרחבה, לפרט ולהוכיח לך את זה אם את מעוניינת)) וגם מוסרי לחלוטין כדי למנוע מחמאס לעשות טבח כזה שוב, אם לא נשמיד את חמאס עכשיו הוא יגדל ויתחזק ובמלחמה הבאה יהיה לו את היכולת יחד עם אויבים אחרים לרצוח הרבה יותר מ1500 ממש כמו שואה שנייה וישראל לא יכולה לקחת את הסיכון הזה
אנונימי
חטפו לנו ילדים ותינוקות זה נראה לך בסדר?
ועוד לא החזירו את כולם.
במיוחד משפחת ביבס עם התינוק שאפילו עוד לא שנה.
אנונימית
תורידו את הנעיצות!!! נסיון עלוב להגיע לחמות.
אנונימית
לא מבין למה לעזאזל אתה מתנצל?