7 תשובות
אני לא קורא ספרים אבל אם זה היה סרט הייתי רואה
תלוי בני כמה הם אבל בעיקרון ניראלי שכן
אנונימית
חבורה זה לא רק בן אדם אחד
נשמע נחמד
אנונימי
לא נראלי
אנונימית
נשמע יפה
אולי הייתי קוראת
הבעיה האתית היתה מפריעה לי מאוד מההתחלה ולאורך כל חוויית הקריאה