22 תשובות
פעם קרה שמישהי הלכה מולי ברחוב והייתיי מאחוריה והיא התחילה להגביר קצב ולרוץ ודפקתי ספרינט אחריה כי חשבתי שאנחנו בורחים ממשהו
מוכנה לכל תרחיש
וואו
התקף חרדה
אחד ארוך
התקף חרדה
אחד ארוך
אלוהים אני מתחילה להזות שכולם מנסים לחטוף אותי
אתה אחד הגמורים
אני מפחדת כי לצערנו יש אנסים
פחד, אבל אני בקושי עושה את זה
קצת מפחיד, אני מנסה לא לדמיין סיטואציות שליליות ואני מסתכלת סביבי מה קורה ומי לידי.
פחד, שכל רגע יגיע מישהו ויעשה לי משהו נרתעת מכל גבר שרואה ברחוב מפחדת מכל זוג עיניים שמכוונות אליי
בתור גבר שאני הולך מאחורי מישהי בלילה זה יותר מפחיד מלהיות האישה מבטיח זה עידן כזה שהכל מפחיד אז אני פשוט או הולך לצד שני של המדרכה או עוקף אותה אם יש לי אפשרות בלי שזה יראה כאילו אני רץ אחריה
אני מזמזמת לי שירים בראש. ואז אני עסוקה ב'מה המילים?' ולא ב'אם יבוא מחבל'. ואני גרה בכפר ערבי, אז השיטה הזאת בדוק עובדת. או שאני רצה.
אנונימית
ואללה רגיל לא אכפת לי בכלל לא מבינה את הבנות האחרות בעליל בקטע הזה
אני לא מרגישה כלום מה כבר אפשר להרגיש אני לא מבינה את הקטע של לפחד לצאת מהבית
זה בסך הכל חושך זה יכול לקרות גם באמצע היום פשוט צריך להיות עירניים למה שקורה סביבי
זה בסך הכל חושך זה יכול לקרות גם באמצע היום פשוט צריך להיות עירניים למה שקורה סביבי
אני מקווה שמי ששאל את זה אין לו כוונות זדון שמחר יילך לדפוק איזה מישהי.
ולשאלה: זה מפחיד ללכת לבד בגלל אנסים וכאלה, אז אני מזדקפת ומראה המון ביטחון עצמי והולכת מהר. עובד מושלם
ולשאלה: זה מפחיד ללכת לבד בגלל אנסים וכאלה, אז אני מזדקפת ומראה המון ביטחון עצמי והולכת מהר. עובד מושלם
אנונימית
וואי אני הולכת מהר כזה כי תמיד יש לי את הפחד הזה שמישהו עוקב אחריי ואם אני אסתכל אחורה הוא יתחיל לרוץ אחריי ולנסות לחטוף אותי
אני בדרך כלל מתקשרת לחברה כשאני הולכת לבד
אני בדרך כלל מתקשרת לחברה כשאני הולכת לבד
זה תחושה מפחידה כזאת של אם בן אדם יעקוב אחרי ואני לבד אז מה אני יעשה
מפחדת יותר מדי הלב שלי כול כך דופק ואני מרגישה שאני נזכרת במה שקרה...
פחד, תחושות, הטרדה מכול מקום
מרגישה לא כיף ומרגיש שאני לפחות חסופה שאני הולכת לבד (חשופה בקטע של יכולים לאיים ולהצבן ואין מי שיעזור)
מרגישה לא כיף ומרגיש שאני לפחות חסופה שאני הולכת לבד (חשופה בקטע של יכולים לאיים ולהצבן ואין מי שיעזור)
אחי, אני גבר ואני מפחד ללכת בלילה, ואני מודע לכך שאם הייתי אישה הייתי מפחד לפחות פי 2, מה לעשות שבחושך יכולים לתקוף אותך הרבה יותר בקלות? ובמקרה של נשים הסיכוי לתקיפה ברחוב גדול פי כמה
פחד
שבא לי ללכת לישון
אני מעדיפה לא ללכת לבד בלילה חושך זה מפחיד ותמיד כשאני הולכת לבד אני רואה ג'וקים וחתולים קופצים ומבהילים אותי ותמיד יש הרגשה שמישהו עוקב אחרייך כי חשוך זה דיי מצחיק חחח פעם קודמת שהלכתי לבד ראיתי קיפוד וברחתי להורים שלי... אין לי מזל טוב בלילה חחח ויש ליד הבית שלי סוגשל בר כזה עם קריוקי ואנשים שכל הזמן שרים ומזייפים חחח פעם אחת הלכתי ואז מישהו התחיל לשיר ונבהלתי!! הוא פתאום שר משומקום! היה שקט ואז *בוםם* זיופים של מוזיקה מזרחית חחח
בקיצור עדיף להיות עם ההורים לי בלילה או פשוט להישאר בבית עם טוי והמחשב
בקיצור עדיף להיות עם ההורים לי בלילה או פשוט להישאר בבית עם טוי והמחשב
באותו הנושא: