התחברות
הרשמה
מי פה בכיתה י' וכבר עשה כל כל המתכונות בלשון דחוף זהה חשוב רצח!?!?1?
1 ביוני 2013, 16:48
מבחנים
לימודים
מיצ"ב
בגרות
לשון
מבחן מיצ"ב
2 תשובות
אני למה?
כ
כי חיים רק פעם אחת ;)
אני אבל את המתכונות המורים עושים זה לא ארצי
ת
תן חייוך הכל לטובה (;
באותו הנושא:
דחוף דחוף דחוף בנות וגם בנים, אני חייבת עזרה (רשום בלשון נקבה אבל גם מתכוון לזכר)
אם כל המבחנים שלי בלשון נכשל וגם המתכונת אז מה הציון מגן שלי?
קיבלתי במבחן מתכונת בלשון 63 האם הציון הוא טוב, סביר?
תקשיבו דחוף אני וחבר שלי כבר מכיתה ד ביחד ואנחנו עכשיו בכיתה ח
בכיתה י' יש מתכונות/ בגרויות?
יש אנשים בכיתה ט שעשו את המשימות האלה של משרד החינוך בלשון ויכולים לעזור?
אם בלשון כל המבחנים שלי היו נכשלים וכולל המתכונת אז מה הציון מגן שלי
89 במתכונת בלשון כיתה יא' זה נחשב טוב או ממוצע?
אם קיבלתי 50 בבגרות בלשון ובמתכונת 90, מה יהיה הציון?
אם לא עברתי בשתי המתכונת בלשון אני יכולה לגשת לבגרות?
מה ההבדל בין בגרויות של כיתה י לשל כיתה יא ומה זה מתכונת ומגן?