5 תשובות
100 זה מוגזם נראלי בבגרות 80 זה 100 כאילו מצטיין
הגזים נראלי
זה קצת קצת מאוד קשה, לא חושבת?
כאילו, יש כאלו שלא בכושר....
לא קשור אלי בכלל אגב ;)
כאילו, יש כאלו שלא בכושר....
לא קשור אלי בכלל אגב ;)
אנונימי
הייתי צריכה לעשות בדקה 60 שזה לבגרות נחשב
וזה היה בחירה בין זה ולבין פלאנק שתי דקות
(כמובן פאלנק)
וזה היה בחירה בין זה ולבין פלאנק שתי דקות
(כמובן פאלנק)
את בכיתה ז במקרה?
באותו הנושא: