5 תשובות
100 זה מוגזם נראלי בבגרות 80 זה 100 כאילו מצטיין
הגזים נראלי
זה קצת קצת מאוד קשה, לא חושבת?
כאילו, יש כאלו שלא בכושר....
לא קשור אלי בכלל אגב ;)
אנונימי
הייתי צריכה לעשות בדקה 60 שזה לבגרות נחשב
וזה היה בחירה בין זה ולבין פלאנק שתי דקות
(כמובן פאלנק)
את בכיתה ז במקרה?