4 תשובות
זה בסדר לפתוח רגשות זה דבר שלא לכולם קל וזה בסדר להיפתח משפחה מורחבת אם את מצליחה לתקשר עם המשפחה הקרובה ועם הסביבה הקרובה שלך אז זה לגמרי בסדר
מבינה תנסי להיות שם עם מי שאת מרגישה בנוח
שואל השאלה:
אני מרגישה ממש רע כל פעם אני פשוט לא מדברת לא מצליחה אין וזה כבר נהיה ממש רע
אנונימית
וואו תקשיבי אני בדיוק כמוך, ליד המשפחה המורחבת שלי אני יותר שקטה מאוויר ואז אני מרגישה ממש רע אבל ליד חברים והמשפחה הגרעינית אני הבן אדם הכי רועש בעולם.
אז מה שאני עושה לאחרונה זה הולכת ליד האנשים שאני פתוחה איתם (כמו ההורים שלי או אחיות שלי) ואז אני פשוט איתם. וזה מרגיע אותי ואני אפילו לאחרונה מצליחה להשתלב בשיחות שלהם עם אחרים. כי אני אומרת לעצמי להיות כמו שאני כשאני איתם.
אני מציעה לך פשוט לא לחשוב, ללכת נגיד לאיזה בת דודה שקטנה ממך או מישהו שאת מרגישה אפילו קצת יותר טוב לידו ואז להתחיל לדבר רק איתו ואם אתם ליד אנשים אולי זה יתפתח למשהו.
ובסופו של דבר צריך לזכור שהם המשפחה שלך והם אוהבים אותך גם אם תהיי שקטה לנצח.
ואם את לא בן אדם (כמוני) שיכול פשוט להתחיל שיחה, זה בסדר ואת גם לא אמורה להיות מישהי כזאת. תשתלבי בשיחה קיימת, או תתני למישהו ליצור את השיחה או אפילו תתחילי בסתם לשאול את אחותך שאלה ואולי הדברים יתגלגלו לשיחה גדולה יותר