34 תשובות
"אהבת נעורים"
אבל לפעמים זה מגיע עד לחתונה
אבל כן, אני מסכים איתך
כל החיים הם הנאה זמנית
הם רוצים ליהנות ביחד כמה שנים ואחר כך בסדר, אם יהיה כאב יתמודדו
שואל השאלה:
^אבל זה לשחק לעצמך בלב וברגשות
אם אתה לא בא בגישה של חתונה לרוב הזוגיות הזאת לא תשרוד וזה לקחת סיכון גדול מדי
שואל השאלה:
^^ומה זה שווה? זאת הנאה זמנית שתוביל אחכ לפרידה כואבת
צודקת, אני תמיד הייתי במנטליות של אם זה לא עד הסוף אז לא
זה העניין הזה של לנסות מזל נראה לי
כי אם אני אוהבת מישהו אני ארצה להיות איתו,לבלות איתו,לצחוק איתו גם אם זה לא יחזיק עד החתונה זה עושה טוב וזה חווית נעורים מקסימה לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^לנסות בשביל לדעת עם מי להתחתן זה אחלה
הבעייה מתחילה כשבאים בגישה שזה סתם זוגיות בלי משמעות ששבוודאות תתפרק אחכ
חבל על הקושי בהבנה מר סופר/ת
המחשבה על העתיד צריכה להיות פרופורציונלית
הנאה וחיבור של כמה שנים שווים (לאותם אנשים) את הכאב על פרידה מתישהו אם יהיה בכלל
אפשר גם לא לאכול במסעדה כי אתה חושב על העתיד ובסוף הארוחה צריך לשלם
זה לא עובד ככה
כדי ליהנות עכשיו
עזבי את הבחור.
לפי ההיגיון של החיים ענבים, גם לך תעשה סמים שאחרי זה ידפקו לך את השכל(ואני מדבר על הרואין. עזבו רגע גראס), בגלל שעכשיו זה כיף.
בכל מקרה, התפיסה שלך נכונה ממש.
נשבעת ששאלתי את השאלה הזאת בדיוק לפני שנה פה
מסכימה איתך
מסכימה!!
כי לא כולם בנויים בשביל חתונה ויש כאלה שלא רוצים
אהבת נעורים זה גם חלק מהתהליך של לפני החתונה לפי דעתי
צודקת..מי שלא מתכוון להתחתן לא בסדר שהוא משחק בבחורה וגם להיפך לא בסדר מי שמשחקת בבחור
מסכימה
אני גם לא מוצאת כלכך פואנטה, אני כן יודעת שהרבה מרגישים את הצורך לזוגיות רק בגלל הבדידות או לחץ חברתי, אבל בסוף הזוגיות לא מובילה לשום מקום אלא רק לכאב זמני...
כדי לנסות וללמוד מטעויות
לדעת מה לשפר בעתיד
כי למה לא
רק בחתונה זה לדעתי אכזרי
מגיע לנו גם לנסות
ואם את לא רוצה זאת זכותך
אבל קראתי שטוב לנסות לאהוב כמה אהבות בוסר
אמא שלי היו הרבה מערכות יחסים דיטים וכו עד שהגיע לאבא שלי לחלק היא נתנה הזדמנות ולא צלך.. היו לה מערכות יחסים של חצי שנה ומשהו כזה פה ושם..
לפעמים היא הלכה לדייט פעם ראשונה עם משהו ראתה שהוא יצור והלכה.. זה לא אומר שהיא לא הייתה רצינית
אבל יש כאלה שמערכות יחסים לא מטעימות להם אני מאמינה כאילו צעירים מדי אם לא מוכנים
אי אפשר לדעת באמת איזה זוגיות תגיע לחתונה ואיזה לא
יכול להיות שגם זוגיות של ילדים בני 12 תגיע לחתונה, אי אפשר לדעת.
גם בשביל להיות מוכן לזוגיות צריך טיפה נסיון בזה אז יכול להיות שכל זוגיות שכביכול "מיותרת" היא עוד צעד לזוגיות שתגיע לחתונה.
חחח מי רוצה בכלל להתחתן
אף אחד לא יודע מה יהיה בחתונה.
שני אנשים אוהבים, אז הם יהיו בזוגיות. למי אכפת מה העתיד או מה יהיה בחתונה
כי הם רוצים סקס
אנונימית
כיוון שלחלק אהבת נעורים זו חוויה שהם רוצים לחוות.
זה תלוי בגיל אבל אם את בתיכון את לא ממש חושבת על הטווח הרחוק אם טוב לך עם מישהו והוא עושה אותך מאושרת זה כל מה שאת צריכה בגיל הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אנשים אתם לא מבינים אותי נכון
אם אתם חושבים שהזוגיות שלכם רצינית זה לא אכפת לי מתי זה יקרה ובאיזה גיל..
תתנסו כמה שבאלכם וגם אם תטעו זה בסדר, אנחנו בני אדם!!
אני מדברת על הגישה.. למה לבוא מראש לזוגיות בשביל מטרה לא רצינית? זה סתם משחק ברגשות שלכם
האמת אני מסכימה איתך, זוגיות בלי כוונה רצינית (לא בהכרח חתונה כי תכלס- אין לדעת לאן זה יוביל) זה ממש מיותר בסופו של דבר שניהם יוצאים עם לב שבןר וחלקם עם בעיות כאלה ואחרות
^^להיות ביחד עם בן אדם שאוהבים כמה שנים זו מטרה מאוד רצינית
כי הם עצמם לא רוצים חתונה ורוצים רק להנות
ליהנות חד משמעית
צודקת ובגלל זה לא נכנסת לזוגיות אם אני יודעת שזה לא יכול לבוא לחתונהd:
אנשים שעושים את זה סתם רוצים יחס עכשיו זה לדעתי מיותר אבל אנשים שונים לכי תביני
למה לאכול אוכל טוב אם זה זמני לכמה דקות?
למה לעלות אל איזה מתקן בפארק אם גם זה זמני לשעה+?
למה לעשות דברים שאתה אוהב אם הם לא מקדמים אותך בחיים? הרי זה חסר משמעות לא?
אבל כאילו מה עוד צריך במערכת יחסים עם יש את הדברים האלה אז יופי^^ אלה עם כן חשוב שיש לו נכס בית משלו ירושה?
כאילו לחתונה