5 תשובות
תגידי לה שזה בגלל משהו אישי ושאת תספרי לה אחר כך בצד
ואז כשתהיו לבד תגידי לה שאת מצטערת ושאת עמוסה בבית כי היית צריכה לעזור לאמא שלך וברח לך מהראש
כאילו שתרחם עלייך הבנת? אני אומרת לך זה גאוני תמיד עושה את זה אני
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זאת הבעיה שהיה לי שבוע שלם לעשות ואני שכחתי
פשוט תכתבי מה שאת זוכרת מהשיעור מקסימום תעתיקי מחברות שלך בבצפר לפני השיעור
שואל השאלה:
הייתי עושה עכשיו אבל שכחתי את כל מה שלמדנו באותו שיעור
אה אוי שבוע
אנונימית