16 תשובות
שואל השאלה:
^^^זו עובדה
הם רק בישיבות
^^^זו עובדה
הם רק בישיבות
אנונימית
וחוץ מיזה יש כאלו שעובדים
חלקם,
חשוב לזכור לא להסתכל על אוכלוסיה שלמה כמו מיעוט שנימצא בה, נכון רובם לא עובדים
אבל יש כאלה שכן.
חשוב לזכור לא להסתכל על אוכלוסיה שלמה כמו מיעוט שנימצא בה, נכון רובם לא עובדים
אבל יש כאלה שכן.
א. בלי התורה אין שום זכות קיום לעולם
ב. התפילות מועילות הרבה יותר ובטח ובטח שגם בתקופות כאלו ורבים מעידים על כך - גם רבים מין הניצולים העידו שתפילות\קבלות עזרו להם להנצל.
ג. הרבה מהם כן עובדים..
ב. התפילות מועילות הרבה יותר ובטח ובטח שגם בתקופות כאלו ורבים מעידים על כך - גם רבים מין הניצולים העידו שתפילות\קבלות עזרו להם להנצל.
ג. הרבה מהם כן עובדים..
בשביל מה את חושבת שהקב"ה ברא אותנו: בשביל שנעבוד אותו או כדי שנתעסק בדברים אחרים?
זה סטיגמה מכוערת על חרדים.
המגזר החרדי מתחלק ל2
יש חרדים שעובדים (הרבה אפילו אולי הרוב)
ויש כאלה שרק לומדים כל היום וכל הכבוד להם בזכותם העולם הזה מתקיים.
לכל אחד יש תפקיד בעולם הזה, כאלה לומדים וכאלה עובדים.
המגזר החרדי מתחלק ל2
יש חרדים שעובדים (הרבה אפילו אולי הרוב)
ויש כאלה שרק לומדים כל היום וכל הכבוד להם בזכותם העולם הזה מתקיים.
לכל אחד יש תפקיד בעולם הזה, כאלה לומדים וכאלה עובדים.
^^^כל אחד חשוב אחרת לא כולם מאמינים אז לא לכולם נראה הגיוני שמישהו לא עובד וחי על חשבון אחרים(כמובן זה רק מיעוט מיתוכם)
יש ויש.
אני מכיר באופן אישי חרדים שעובדים. דווקא הרבה פעמים רוב החרדים שעובדים, הם עובדים בעמותות. אני אומר את זה בתור יהודי שלא מאמין באלוהים, הרבה חרדים באים לעשות רק טוב.
אני מכיר באופן אישי חרדים שעובדים. דווקא הרבה פעמים רוב החרדים שעובדים, הם עובדים בעמותות. אני אומר את זה בתור יהודי שלא מאמין באלוהים, הרבה חרדים באים לעשות רק טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
לא אבל זה לא נראלי הגיוני שאני אעבוד קשה והם יתפללו ויחיו על חשבוני
לא אבל זה לא נראלי הגיוני שאני אעבוד קשה והם יתפללו ויחיו על חשבוני
אנונימית
^ כאילו שאת עמך לא מתקיימת בזכות התורה שלהם, אלא רק הם "על חשבונך"...
^^מבינה אותך אחות אמא שלי קורעת את הת^ת ואנחנו משפחה של 6 איש + כלבה שעולה 400 שקל בחודש לפחות
ומשלמים 6,000 סחר דירה ועוד יותר מידי דברים
אני מבינה מה את אומרת
ומשלמים 6,000 סחר דירה ועוד יותר מידי דברים
אני מבינה מה את אומרת
כי ה' דואג לנו לפרנסה אז למה סתם לצאת להתבטל בעבודה עדיף לנצל כל רגע ללימוד
לא בהכרח
יש הרבה שעובדים גם במקצועות קודש, כמו סופרי סת"ם או מוכרים בחנויות קודש וכאלה
יש הרבה שעובדים גם במקצועות קודש, כמו סופרי סת"ם או מוכרים בחנויות קודש וכאלה
כי הם רוצים רק להיות בתורה ולא דברים אחרים
מי אמר לך שהם לא עובדים?
איזו היא עבודה שבלב? זו תפילה.
אנונימי
באותו הנושא: