4 תשובות
זה ממש מובן וקורה לפעמים בתקופה של מחזור
תנסי לעשות דברים שאת אוהבת.
תראי איזה סרט/סדרה מצחיקה
תכיני לעצמך מאכל שאת אוהבת
הם את רוצה לדבר אני כאן
אני איתך.
אני באותו מצב שלך בדיוק ומבינה אותך כל כך.
אם את צריכה, אני אשמח מאוד לדבר עם מישהי שמרגישה כמוני. אני כאן אם את צריכה לפרוק או אפילו סתם לדבר עם מישהו.❤
אלו ההורמונים שלך, זה טבעי וזה בסדר
קחי מלא גלידות ושוקולד לחדר תראי איזו סדרה או סרט ומחר בבוקר תקומי יותר בטוב