2 תשובות
להמשיך אותו דבר כאילו לא קרה כלום! הכי גרוע זה לתת לנפילה שלנו כח שלא מגיעה לה בכך שמנציחים אותה.. בהצלחה!
"שברת"
פשוט תמשיך כרגיל ואם אכלת ארוחה רצינית אז אתה יכול להוריד הכל בספורט.
:)