7 תשובות
לדעתי בסופו של דבר הם יגלו
ככה או ככה הם יגלו תספרי להם לא חושבת שיש בעיה
תסתירי עד גיל 16/15, זה מה שאני עשיתי.
יבינו שאת ילדה גדולה ומסוגלת להחליט בעצמך, למרות שיכול להיות שגם עכשיו הם יבינו אם אולי תסבירי להם שהחטא הוא עלייך ולא עליהם כי את כבר עברת את גיל מצוות, ורק ליידע כללי החטא לא כזה גדול עד גיל 21, כי אנחנו בגיל הטיפשעשרה אז סוג של החטא לא כזה גדול. סורי אם בילבלתי, אין לי מושג מה כתבתי פה
יבינו שאת ילדה גדולה ומסוגלת להחליט בעצמך, למרות שיכול להיות שגם עכשיו הם יבינו אם אולי תסבירי להם שהחטא הוא עלייך ולא עליהם כי את כבר עברת את גיל מצוות, ורק ליידע כללי החטא לא כזה גדול עד גיל 21, כי אנחנו בגיל הטיפשעשרה אז סוג של החטא לא כזה גדול. סורי אם בילבלתי, אין לי מושג מה כתבתי פה
שואל השאלה:
הם ממש לא יבינו..
הם בטח ישלחו אותי לפנימיה דתית ויקחו לי תטלפון כל שבת מחדש
הם ממש לא יבינו..
הם בטח ישלחו אותי לפנימיה דתית ויקחו לי תטלפון כל שבת מחדש
אנונימי
תגידי להם, הם יבינו
תספרי להם, בסופו של דבר הם יגלו את זה וזה יעשה את המצב עוד יותר גרוע אני בטוחה שהם יבינו
תשאלי את הרב שלהם (הוא מכיר אותם)
אנונימי
באותו הנושא: