6 תשובות
את לא טועה ולא צודקת לדעתי
צודקת לגמרי
הרבה חושבים כמוך
כשמראים שזה הדבר הכי חשוב, חמאס מבין שהוא יכול לדרוש על זה המון
אנונימי
לדעתי ההפגנות האלה בכללי לא תרומות, יש דרכים אחרות להביא לתשומת לב את החוטפים
אני מסכימה אבל המשפחות של החטופים לא יכולים לשבת בשקט בזמן שהקרובים שלהם שם.
אבל אני מסכימה סך הכל.
אנונימית
הע
חמאס מלכתחילה יודע שהחטופים חשובים לנו, זה לא משהו חדש. בכל דיון או ניסיונות הסברה מצד המדינה אנחנו מבהירים שתהיה הפסקת אש רק כשיוחזרו החטופים ככה שזה לא סוד.
המטרה של ההפגנות היא להעלות מודעות כי בעוד שאנשים מחפשים מסיבות לשנה החדשה וחוזרים לשגרת החיים שלהם באופן מוחלט יש אנשים וגופות חטופים מעבר לגבול, הדבר המפחיד שזה הופך לאט לאט לחלק מהשגרה שלנו.
L4Y