6 תשובות
כן אבל בשלבים , בגלל שפגעת בו זה התוכנית
הפסקה מס 1' לאמר שלום ואם הוא אומר משהו לזרום ולדבר איתו
הפסקה מס 2' לבוא ולאמר שלום שוב לדבר
משם זה יתפתח לבד
הפסקה מס 1' לאמר שלום ואם הוא אומר משהו לזרום ולדבר איתו
הפסקה מס 2' לבוא ולאמר שלום שוב לדבר
משם זה יתפתח לבד
שואל השאלה:
פשוט סתם כך בהפסקה לבוא אליו?
פשוט סתם כך בהפסקה לבוא אליו?
אנונימית
במקום לכתוב לו את זה תפתחי איתו שיחה אל תגידי לו ישר
לא.
פשוט תגשי אליו בבית הספר ותגידי לו את מה שיש לך להגיד, גם להתנצל זה לא דבר רע ואני בטוחה שהוא יעריך את זה
כן כן כן כן כן
באותו הנושא: