5 תשובות
שיש לו שם מוזא
נדיר
אבל אחרי כמה זמן הוא התחיל לעשות לי סחרחורת וכאב ראש
לא הטעם שלי
יש לו ריח ממש מתוק אבל הוא טוב
מושלם