7 תשובות
בדרכ לקחת סושי שאין בו דברים מטוגנים כמו טמפורה מעל או שיברי סלק מטוגנים או בטטה( כי מטגנים אותה)
שואל השאלה:
אז לקחת את הסושי?
אז לקחת את הסושי?
אנונימית
כן
סושי לגמרי עדיף, אין בו הרבה קלוריות מה שמביא את הקלוריות זה הרטבים
קומבינצייה לא מטוגנת
לאלא ממש לא אם כבר הולכים למסעדה לא עושים דיאטה בה זה חוק אם כבר אז כבר
באותו הנושא: