4 תשובות
ברורר
כןן
כל החברות שלי הלכו למסיבה ואני לא רציתי לבוא (זו מסיבה של האויבת שלי נקרא לזה ככה) ויש לי גם דודא לסושי בכללי אני ממליצה פחות לאכול לבד אבל זה אחלה רעיון
באותו הנושא: