13 תשובות
^^אני לא חושבת
גם אם זה נכון, למה זה חוקי בכלל לחטוף מישהו מה עובר על המדינה הזאת.
מה חוקי בלחטוף חיילים זה נוראי
זה נורא לחטוף חיילים וגם אזרחים
אולי לא יודעת
שואל השאלה:
חוקי לחטוף חיילים??
אנונימית
שואל השאלה:
^^וואו בעזרת השם. ריגשת אחותי
אנונימית
נכון, זה מזעזע שהם חוטפים
אבל לחטוף חיילים זה עוד משהו שאפשר להגדיר חוקי כי הם חיילים.
בכל מקרה לא מדברים עליהם בשביל שאולי זה לא יעורר בחמאס חשק להתעלל בהם
כן, יש
אחד מהם מהיישוב שלי
לא שכחנו מתמיר נמרודי! ולא נשכח לעולם! הוא הגיע לשם על הרגליים ויחזור גם על הרגליים! אנחנו מחכים לך
וכל עם ישראל יחכה לכל מי שעדיין במקום המזוויע הזה, אזרחים וחיילים כאחד.
כשאומרים את זה ככה זה נשמע מוזר אבל להחזיק חיילים בשבי זה חוקי וברור שאין כרגע שום אפשרות להחזיר את החיילים החטופים מלבד פעולה צבאית
זה לא חוקי לחטוף חיילים אבל זה לא פשע מלחמה, לחטוף אזרחים זה חטיפה, אבל חיילים הם לא נחשבים חטופים אלא שבויים, כמו שלנו יש שבויים של החיילים של החמאס, ולא שכחנו, אנחנו נחזיר אותם הביתה בעזרת השם
שואל השאלה:
כי אף אחד לא מדבר עליהם, ופתאום עלה לי לראש פאק יש לנו שם חיילים ולא מזכירים אותם בשיט
זה נוראיי
תסכימו איתי?
אנונימית
^^אחותי*
ותודה
קיצר הם כולם יחזרו, לא נשכח אף אחד מהם לעולם
שואל השאלה:
כמה חיילים בערך יש?
אנונימית