התחברות הרשמה

לדעתכם להתחלק חצי חצי בדייט זה דגל אדום?

דעת גולשים, סקר
1 בינואר 2024, 13:52
דייטיםכסףדגליםדעת גולשיםחצי חצי    
5 תשובות
לא
U
Unknown^
לא
T
TRISHA. P
לא
W
WAGGED$
לא...
M
Mr Weed
לא
ה
השם הזה תפוס
באותו הנושא:
בדייט הראשון, מי ישלם לדעתכם?
זה מוריד שהוא חושב שצריך להתחלק שווה בשווה כשמשלמים בדייט?
מי לדעתכם צריך לשלם בדייט?
לגיטימי בדייט ראשון כשמביאים את החשבון שהגבר יקח אותו וישאל אם את רוצה להתחלק?
מי לדעתכם צריך לשלם בדייט ראשון?
בנות בדייט ראשון במסעדה הייתן מעדיפות להתחלק בתשלום או שהגבר ישלם?
מי לדעתכם צריך לשלם בדייט ראשון?
מי לדעתכם צריך לשלם בדייט הראשון?
מי צריך לשלם בדייט ראשון לדעתכם?
מי צריך לשלם לדעתכם בדייט ראשון?
מי לדעתכם צריך לשלם בדייט הראשון בנים או בנות?