4 תשובות
זה תלוי בטעם אישי
אני אישית את הראשונה אבל לא מאוד שקטה פשוט לא אחת רעושת מדי
אני אישית את הראשונה אבל לא מאוד שקטה פשוט לא אחת רעושת מדי
הראשון ממש
אנונימי
שואל השאלה:
מה-
מה הבעיה בנשיות?
מה-
מה הבעיה בנשיות?
אנונימית
^היא אישה היא לא תבין איזה הזויה היא
הראשון
הראשון
אנונימי
באותו הנושא: