4 תשובות
זה תלוי בטעם אישי
אני אישית את הראשונה אבל לא מאוד שקטה פשוט לא אחת רעושת מדי
הראשון ממש
אנונימי
שואל השאלה:
מה-
מה הבעיה בנשיות?
אנונימית
^היא אישה היא לא תבין איזה הזויה היא

הראשון
אנונימי
באותו הנושא: