8 תשובות
רק אותך עזבי
המורה שלי לקח 320 לכפול
זה יקר
שואל השאלה:
אחר כך מתפלאים שאני לא עוברת טסט.. כי אם אין כסף לשיעורים אז מאיפה יהיה לי מספיק שיעורים לטסט
אחר כך מתפלאים שאני לא עוברת טסט.. כי אם אין כסף לשיעורים אז מאיפה יהיה לי מספיק שיעורים לטסט
אנונימית
אני עשיתי בתל אביב וזה היה 360 לכפול
לצערי זה המחירים בשוק הזה ומורים מרשים לעצמם לקחת 170 לשיעור, אולי תחפשי מורה אחר שלוקח פחות.
אישית כשהוצאתי רישיון לפני כמה שנים עשיתי ב140 לשיעור.
אישית כשהוצאתי רישיון לפני כמה שנים עשיתי ב140 לשיעור.
מה לעזאזל קרה למחירים
לי 140 לכפול
לי 140 לכפול
אנונימי
באותו הנושא: