9 תשובות
שנה לשנתיים
צריך הרבה אמון כדי להיפגש
וגם צריך במקום ציבורי בהתחלה כמובן:)
שואל השאלה:
וואו זה הרבה זמן חחחלחח
אנונימית
רק להיות זהיר
לי לקח סביבות חודשיים להיפגש עם מישהו שהכרתי אבל אל תיפגשי לבד תביאי חברות שיהיו קרוב
אנונימית
שנה או שנה וחצי
תלוי במה שאת מרגישה שבוע זה המינימום לפי דעתי
לא להיפגש לבד. להיפגש אחרי שיחת וידאו, ולהיפגש במקום ציבורי מאוד.
לפי דעתי כן אבל להיות זהירים ולהיות בטוחה שאת באמת יודעת עם מי את הולכת להיפגש. והכי טוב מקום ציבורי