4 תשובות
"רוקוויאם"- להקה חדשה שאני מאוד אוהבת אך עדיין לא יצאה לרדיו. הבנתי שהם מקליטים עכשיו.
גילי
אני לא ממש שומעת פאנק אבל יש שתי להקות שאני ממש אוהבת, תנסי אולי תאהבי..
שואל השאלה:
מכיר אותם, אבל הם לא להקת פאנק, תודה בכל זאת.
red hot chili peppers

אנונימי