התחברות הרשמה

גם אתם קיבלתם הודעה ממערכת סטיפס?

אתם חושבים שזה רציני?
ועוד משהו,
אתם חושבים שזה בגלל המלחמה כדי לעודד אותנו או שזה היה קורה בכל מקרה?
2 בינואר 2024, 23:52
הודעותמערכת סטיפסנאמני סטיפסצ'אטיםמסרים    
4 תשובות
כן, רציני
וזה קרה בעבר אז זה לא משהו חדש זה היה נקרא stips party
ויש מצב בגלל המלחמה, לא בטוחה
$
$$shutupyoua
כן אבל מזה אומר
לאבנתי
B
Biver
כן זה אמיתי
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
1כן כולם קיבלו
2כן
הדר מרקורי
באותו הנושא:
גם אתם קיבלתם הודעה ממערכת סטיפס?
משהו קיבל הודעה ממערכת סטיפס?
עוד מישהו קיבל הודעה ממערכת סטיפס על זה שמשבוע הבא יורד מנגנון הפרחים???
גם אתם קיבלתם את ההודעה הזאת ממערכת סטיפס?
גם אתם קיבלת הודעה ממערכת סטיפס על האפליקציה?
כולם קיבלו הודעה ממערכת סטיפס או רק אני?
גם אתם קיבלתם הודעה ממערכת האתר בפרטי?
גם אתם קיבלתם את ההודעה הזאת ממערכת סטיפס זאת מתיחה לאחד באפריל נכון?
גם לכם שלחו הודעה ממערכת סטיפס על הפרחים?
גם לכם לכם שלחו הודעה ממערכת סטיפס?
שאלה בנוגע להודעה שקיבלתי ממערכת סטיפס