3 תשובות
אני אוהבת אנשים כאלה הם מושלמים
שהם מציאותיים. איסלאם זו דת של שנאה, תמשיכו להכחיש.
אנונימית
שהם ממש דפוקים וצריך להרביץ להם עם אבן באונה הטמפורלית שיתאפסו
באותו הנושא: