39 תשובות
כן
כל עוד זה חיבוק ידידותי קצר
אני ערבי גאה ובחיים לא הייתי מסכים לחברה שלי אפילו לדבר עם גבר אז עוד לחבק?
אנונימי
מה הקשר לעובדה שאתה ערבי יפה שלי
מעניין לנו את התחת, באמת
כמובן
כמובן.
כל עוד את בסדר עם זה שהוא עושה את אותו הדבר
אם זה חיבוק בקטנה כזה אז כן
אבל זה אומר שגם חבר שלך יכול להתחבק עם בנות אחרות בצורה אפלטונית
כן ברור שזה בסדר
כל עוד לא קורה בינכם כלום
לדעתי כן, בטח.
חיבוק זה סבבה בין ידידים
כן
מן הסתם

להוא מתחתיי -
חיבוק זאת הבעת חיבה כלשהי, אי אפשר להמנע מידידות עם כל בן נטו כי יש לי בן זוג.
אין משהו רע במידי פעם להתחבק סתם בקטנה, לא איזה חיבוק ארוך וחושני.
ידידה שלך נגיד בוכה או משהו, לא תחבק אותה סתם כדי לנחם? לא צריך להמנע מזה.
לדעתי זה לא בסדר זה מאד תלוי גם את מי ולמה
לאנונימי
ראשית בטח שאתה תאסור עליה הרי לך מותר להתחבק חזק חזק עם ארבע נשים מה אכפת לך

שתיים מי אתה שלא "תסכים" היא לא זקוקה לאישור שלך מי אתה בכלל, תצא עם אחת שמלכתחילה בראש שלך בקטע הזה, אין לך זכות לכפות רצונות שלך על מישהי אחרת שמלכתחילה לא רוצה אתה לא שולט בה
אנונימית
חיבוק קטן ידידותי כזה
רגע אפלטוני זה בכוונה ידידותית נכון? כי משום מה חשבתי שאומרים פלטוני ולא א-פלטוני חח (אז אם זה באמת אומר ידידותי אז כן זה סבבה)
כן, אם לחבר שלך יש מספיק ביטחון והוא יודע שאת איתו וסומך עלייך, לא אמור להפריע לו
בתור בת, לא הייתי מחבקת בנים אחרים אם היה לי חבר
אנונימית
תראי אם הוא יכול לחבק ידידות גם מצידך אז תקין
אנונימי
עדיף שלא לדעתי
אנונימי
כן כל עוד זה חיבוק בקטנה כזה
בקטע שניפגשים כחבורה ומחליפים חיבוקים לשלום, כן.

בקטע שאת נפגשת לבד עם גברים אחרים, לא. ואם הם יוזמים את החיבוק אז כפול לא.
וזה לגיטימי לחלוטין להסביר שיש לך חבר ואת לא מחבקת גברים אחרים בלעדיו. וכמו-כן לבקש מהחבר אותו הדבר לגביי נשים אחרות.
זה בסדר מותר לך גם לנשום לידו אין סיבה שלא
למה את שואלת אותנו?
את צריכה לשאול את חבר שלך,מה מתאים לו ומה מפריע!

אם זה מפריע לו - אל תהיי רעילה, אל תעליבי אותו על שהוא אוהב אותך, ומקנא, וחושש שמה שאת חושבת תמים נתפס כמשהו אחר ע"י הידיד,
כבדי את רגשותיו של החבר שלך, בנו תקשורת טובה ומעוררת אמון
לא
מי שאומר שהוא בסדר עם זה שחברה שלו מחבקת גברים אחרים הוא או משקר או שלא אכפת לו ממנה מספיק באיזושהי צורה.
אותו דבר הפוך,אתן תרגישו בנוח אם חבר שלכן מחבק נשים אחרות?אם כן משהו לא בסדר ביחסים שלכם,יש לכם יחסים של ידידים.
אם מותר לחבר שלך להביע חיבה במגע פיזי גם עם עוד בנות אחרות מה מבדיל בינך לבין הבנות האחרות?
גם אותן הוא אוהב,גם איתן הוא מדבר,גם בהן הוא נוגע ומחבק
מה שמבדיל זה המין במקסימום?זה כל העניין בזוגיות הזאת?
אנונימי
טוב
כל זוגיות לעצמה תדברי על זה עם חבר שלך ואם יש הסכמה אז אחלה שניכם יכולים אם יש אי הסכמה תמצאו פתרון הוגן לחלק מהזוגות סבבה לשניהם מגע אפלטוני עפ המין השני לחלק זה פחות מתאים כל זוג לעצמו
אנונימי
אנימימי אנימתה ממך מה הקשר ערבי
אוקיי זה ממש אישי וזה מאוד תלוי.
לדעתי, אל
שלא יתפסו אצלו (אצל הידיד או החבר שלך) כמשהו שלא התכוונת לו
אם היית מסוגלת לחבק אותם גם כשהחבר שלך לידך?
את היית בסדר עם זה שהוא יחבק בנות אחרות?
אם התשובה לשתי השאלות האלו היא כן, אני חושבת שזה בסדר אבל את יכולה לשאול אותו אם את לא בטוחה
אני באופן אישי לא הייתי עושה את זה אבל זה ממש תלוי בכם
מקווה שעזרתי
אנונימית
תלוי, אני חושב שחיבוק זה משהו שצריך להיות אינטימי בין זוג, אבל יש סוגי חיבוקים שהם ציבוריים כאלה שפשוט אפשר לחבק כל אחד, אז בקיצור תלוי בסוג חיבוק
אין דבר כזה חיבוק תמים..נתפסת על חם
אתמול בדיוק דברתי על זה עם חבר שלי והוא אמר לי לעשות מה שטוב לי ושהוא בסדר
תלוי אם הוא קנאי
כל מה שאת עושה כשהוא רואה - את יכולה לעשות גם כשהוא לא רואה
כן
כאילו, יש חיבוק כזה ארוך ויותר שעושים עם החבר ולא עם סתם ידיד, שזה משהו אחר

אבל סתם חיבוק ברור, חיבוקים זה כיף וככה אני מביעה חיבה
למה שתהייה בעיה בלחבק אדם אחר?
מי שלא מחפשת לבגוד - לא מחפשת חיבוקים מגברים אחרים