12 תשובות
לא. יש לנו מערכות ליירוט טילים (כיפת ברזל וחץ), והם יצטרכו מלא זמן כדי להוציא את הטילים שלהם ממחסני הנשק, ועד אז הם יחוסלו.
זה לא כוחות, ישראל חזקה בהרבה מחמאס ומחיזבאללה
זה לא כוחות, ישראל חזקה בהרבה מחמאס ומחיזבאללה
אני אדייק
אנחנו יכולים לעשות לחיזבאללה כמו שעשינו לעזה :)
אנחנו יכולים לעשות לחיזבאללה כמו שעשינו לעזה :)
לא, הם כן יכולים לעשות נזק מאוד משמעותי לישראל אבל
לא, אבל אנחנו יכולים לגרום להם להיראות כמו הירושימה ונגאסקי ב-1945
לא סביר בכלל,על גבול הבלתי אפשרי,לעזה אין צבא ועזה לא מדינה מוכרת עם בני ברית נורמלים,לנו יש צבא חזק ובני ברית חזקים
אנונימית
לא
לא
אם טיל אחד שלהם נופל בישראל יום אחרי זה לא יהיה כבר לבנון
אם טיל אחד שלהם נופל בישראל יום אחרי זה לא יהיה כבר לבנון
אנונימית
הם יכולים לעשות נזק משמעותי מאוד בישראל ובייחוד ביישובים מסביבים (נהריה, קריית שמונה וכל ישובי קו העימות), לחיזבאללה יש ארסנל טילים ורקטות רב מאוד, הם יכולים לשגר כלכך הרבה רקטות וטילים במכה מה שיבלבל את מערכות ההגנה האווריות שלנו ויתאפשר מצב של הרבה נפילות בשטח.
לא
באמת
אמנם יש להם ארסנל מאוד יפה של נשקים (בכל זאת הצבא הכי חזק בלבנון)
אבל בגלל שהם צריכים כוח פוליטי (הם חלק מהממשל) הם לא באמת יכולים לפעול יותר מדי
כי זה פוגע בכל לבנון והם גם ככה אחראים על מה שקרה בביירות
אז הם לא באמת יכולים להיכנס למערכה בכל הכוח
עדיין גם אם היו נכנסים למערכה בכל הכוח זה לא היה מתקרב למה שקורה בעזה
באמת
אמנם יש להם ארסנל מאוד יפה של נשקים (בכל זאת הצבא הכי חזק בלבנון)
אבל בגלל שהם צריכים כוח פוליטי (הם חלק מהממשל) הם לא באמת יכולים לפעול יותר מדי
כי זה פוגע בכל לבנון והם גם ככה אחראים על מה שקרה בביירות
אז הם לא באמת יכולים להיכנס למערכה בכל הכוח
עדיין גם אם היו נכנסים למערכה בכל הכוח זה לא היה מתקרב למה שקורה בעזה
לא ממש כמו עזה אבל נזק רציני
אנונימית, כבר נפלו עשרות טילים ורקטות מלבנון והיא עדיין קיימת..
באותו הנושא: