9 תשובות
שואל השאלה:
תאמת שאני בן ואני רוצה להיות בתחום של רפואה לא בדיוק יודע מה
אנונימי
פיזיקה
ביולוגיה
מחשבים
פיזיקה חובה- לאוניברסיטה וזה גם בגרות לא קשה
השני זה מה שמעניין בעיקר- עדיף ריאלי בשביל נק לאוניברסיטה או רב-מלל מכובד כמו ספרות או היסטוריה
אני בחרתי מחשבים בגלל שזה מעניין וגם ממש מרגיע לשחק במחשב כל היום;)
אבל בכללי תתרחק ממקצועות אומנות בגלל שבדכ באים אליהם מי שאין לו ציונים וחייב בגרות, אז אין בהם ממש מה ללמוד.
אפשר להחליף את פיזיקה במקצוע ריאלי אחר כמו כימיה או ביולוגיה אבל הם פחות טובים ומעצבנים
פיזיקה
ביוטכנולוגיה
ביולוגיה
(אם אתה מכון לרפואה)
אנונימית
במחשבים יש לך אופציה לעשות יג יד?
אני עם כימיה ומדעי המחשב
מדעי המחשב זה ממש סבבה. אני מציע לך אם בא לך רק מדעיים קח מדעי המחשב וביולוגיה
הייתי גם בביולוגיה זה חומר מעניין אבל פשוט לשנן, אם לא אכפת לך
אדריכלות גם נשמע מגניב ובכלל ביוטכנולוגיה
אבל אם באלך צ'יל קצת לך על מדעי המחשב והשני לא מדעי יהיה לך מספיק עבודה
ספרות ומחשבים
מה את מאוד רוצה לעשות בעתיד?
אני ממליץ על פיזיקה מחשבים