10 תשובות
יש מצב שכן
אנונימית
לא בטוח
גם אני לא הצלחתי חניה ועברתי
תלוי בטסטר
גם אני לא הצלחתי חניה ועברתי
תלוי בטסטר
תלוי בטסטר אבל לרוב טסטר טוב לא יכשיל על חניה.. בהצלחה תעדכני:)
הכשילו את חברות שלי על דברים הרבה יותר קטנים, אז יש סיכוי שכן... אבל אל תאבדי תקווה ותעדכני!
תתישרי לפי מה שאת רואה לידך סתם דוגמא מדרכה פס לבן פשוט תסתכלי מראה שמאל ימין ותתישרי לפי הקו מדרכה
שואל השאלה:
עברתי!!!
עברתי!!!
אנונימית
כי התפללתי
מזל טוב!:)
מזל טובבבב
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: