106 תשובות
מקסיקני
טבעי
רק טבעי
טיבעי
שמנת בצל והסגול אמאלה זה מושלם
מקסיקני
מקסיקני והכתום (זיגזג) ממש טעים
שום בצל
שמנת בצל והסגול
הסגול והמקסיקני
מקסיקני ממש טעים, שמנת בצל גם טוב מאוד ובגללי כל הקראנצ'ים טעימים, הייתי הולך על מקסיקני
החריף והבצל
הטבעי ושמנת בצל
וואי נזכרתי שהייתי קטנה היה בתפוציפס כרטיסי גירוד איזה ישן זה
אף אחד
תפוציפס זה מגעיל. כל טעם
הטבעי
והטבעי עם הפסים
והגריל
ושמנת בצל
צדר/ ברביקיו דבש
הטבעי
המלח פלפל
שמנת בצל
אני בדיוק אוכלת תפוציפס חחחnחחח
מקסיקני
הרגיל הקראנצ'
השמנת בצל נוראי סליחה
טבעי ומקסיקני היחידים הטעימים
בצל בפער
ברור ששמנת בצל
מקסיקני או גריל
שמנמנת בצל
אתם עושים לי דודא לציפס ואיי
שמנת בצל/מקסיקני
החדש בטעם צ'דר או מקסיקני או גריל
הכחול
הרגיל אבל הקראנצ
השמנת בצל! וואו
הסגול>>>>>>>>>>>>>>
סגול חדמש, אולי גם חומץ
ברה
הרגיל אייקוני רצח
אבל לא אייקוני כמוני :>
לטעמי,שמנת בצל
קראנג רגיל
שמנת בצל והחריף
שמנת בצל
שמנת בצל
סגול
ורגיל
מקסיקני>>>>>>>>
ברביקיו דבש ושמנת בצל!!
תפוציפס זה לא טעים
רגיל
אנונימית
וואי אמאלה אבל שמנת בצלל>>>>>
אנונימית
טבעי בלבד
הרגיל❤
אתם בטח תגידו שאני מוזר אבל:
חומץ (זה התכלת)

עריכה: או מלח פלפל
הרגיל
מקסיקני
שמנת בצל בראדאא
טבעי
הרגיל\הסגול\קראנץ
רק אני מכורה לחומץ מלח?
הסגול
אבל על טעם וריח אין להתווכח
וואי כן שמנת ובצל זה הכי טעים שיש
מקסיקני
ברביקיוו
הרגיל
אם אני זוכרת נכון יש גם בטעם גבינה או משהו כזה הוא גם טעים
הרגעל ללא ספק
שמנת בצל ומלח פלפל
שמנת בצל
החום של המלח ופלפל נדירר
צ'יפס קראנץ' גריל לנצח
הרגיל!
שמנת בצל והחריף
מאז שקראתי שזה מסרטן אני לא אוכלת את זה.
שמנת בצל בפער
שמנת בצלל
תפוציפס זה דוחה
הסגול והכתום.
שמנת בצל זה פשוט ואוו
היפופוטם הכי טעים
הרגיל והשמנת בצל
גריל
קראנץ חד משמעיתת
שמנת בצל חדמש
שמנת בצל>>>>>
טבעי
שמנת בצל, קראנץ', או הרגיל, תלוי במצב רוח
קראנץ הגריל הסגול
שמנת בצל
סגול גריל
יש כמה טעימים
הקלאסי כמובן
שמנת בצל
מקסיקני
יש טעם חדש כזה של ברביקיו שהוא ממש טעים
אה וגם מלח ופלפל איך שכחתי
מקסיקני ושמנת בצל >>>>>>>
גריל מקסיקני וכולם
היה פעם ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מזמן תפוצ'יפס ברביקיו
אני זוכרת שהכי אהבתי אותו
שמנת בצל