106 תשובות
שמנת בצל
מקסיקני
טבעי
רק טבעי
רק טבעי
טיבעי
שמנת בצל והסגול אמאלה זה מושלם
מקסיקני
מקסיקני והכתום (זיגזג) ממש טעים
שום בצל
שמנת בצל והסגול
שום
הסגול והמקסיקני
מקסיקני
מקסיקני ממש טעים, שמנת בצל גם טוב מאוד ובגללי כל הקראנצ'ים טעימים, הייתי הולך על מקסיקני
החריף והבצל
הטבעי ושמנת בצל
וואי נזכרתי שהייתי קטנה היה בתפוציפס כרטיסי גירוד איזה ישן זה
וואי נזכרתי שהייתי קטנה היה בתפוציפס כרטיסי גירוד איזה ישן זה
אף אחד
תפוציפס זה מגעיל. כל טעם
תפוציפס זה מגעיל. כל טעם
הרגיל
הטבעי
והטבעי עם הפסים
והגריל
ושמנת בצל
והטבעי עם הפסים
והגריל
ושמנת בצל
צדר/ ברביקיו דבש
הטבעי
המלח פלפל
שמנת בצל
אני בדיוק אוכלת תפוציפס חחחnחחח
אני בדיוק אוכלת תפוציפס חחחnחחח
מקסיקני
הרגיל הקראנצ'
השמנת בצל נוראי סליחה
טבעי ומקסיקני היחידים הטעימים
טבעי ומקסיקני היחידים הטעימים
בצל בפער
ברור ששמנת בצל
מקסיקני או גריל
שמנמנת בצל
אתם עושים לי דודא לציפס ואיי
החריף הזה
שמנת בצל/מקסיקני
גריל
החדש בטעם צ'דר או מקסיקני או גריל
הכחול
הרגיל אבל הקראנצ
הרגיל
השמנת בצל! וואו
הסגול>>>>>>>>>>>>>>
סגול חדמש, אולי גם חומץ
ברה
הרגיל אייקוני רצח
אבל לא אייקוני כמוני :>
הרגיל אייקוני רצח
אבל לא אייקוני כמוני :>
רגיל
לטעמי,שמנת בצל
קראנג רגיל
שמנת בצל
שמנת בצל והחריף
שמנת בצל
שמנת בצלל
שמנת בצל
סגול
ורגיל
סגול
ורגיל
מקסיקני>>>>>>>>
ברביקיו דבש ושמנת בצל!!
תפוציפס זה לא טעים
רגיל
אנונימית
וואי אמאלה אבל שמנת בצלל>>>>>
אנונימית
טבעי בלבד
הרגיל❤
אתם בטח תגידו שאני מוזר אבל:
חומץ (זה התכלת)
עריכה: או מלח פלפל
חומץ (זה התכלת)
עריכה: או מלח פלפל
הרגיל
מקסיקני
מקסיקני
רגיל
שמנת בצל בראדאא
טבעי
הרגיל\הסגול\קראנץ
רק אני מכורה לחומץ מלח?
פופס!!
הסגול
אבל על טעם וריח אין להתווכח
אבל על טעם וריח אין להתווכח
וואי כן שמנת ובצל זה הכי טעים שיש
טבעי!!!
מקסיקני
ברביקיוו
הרגיל
אם אני זוכרת נכון יש גם בטעם גבינה או משהו כזה הוא גם טעים
אם אני זוכרת נכון יש גם בטעם גבינה או משהו כזה הוא גם טעים
הרגעל ללא ספק
שמנת בצל ומלח פלפל
שמנת בצל
החום של המלח ופלפל נדירר
צ'יפס קראנץ' גריל לנצח
הרגיל!
שמנת בצל והחריף
מאז שקראתי שזה מסרטן אני לא אוכלת את זה.
רגיל
שמנת בצל בפער
שמנת בצלל
שמנת בתל
תפוציפס זה דוחה
שמנת בצל
הסגול והכתום.
שמנת בצל זה פשוט ואוו
היפופוטם הכי טעים
הרגיל והשמנת בצל
גריל
קראנץ חד משמעיתת
שמנת בצל חדמש
שמנת בצל>>>>>
שמנת בצל
טבעי
הרגיל
שמנת בצל, קראנץ', או הרגיל, תלוי במצב רוח
קראנץ הגריל הסגול
שמנת בצל
שמנת בצל
סגול גריל
יש כמה טעימים
הקלאסי כמובן
שמנת בצל
מקסיקני
יש טעם חדש כזה של ברביקיו שהוא ממש טעים
אה וגם מלח ופלפל איך שכחתי
הקלאסי כמובן
שמנת בצל
מקסיקני
יש טעם חדש כזה של ברביקיו שהוא ממש טעים
אה וגם מלח ופלפל איך שכחתי
שמנת בצל
מקסיקני ושמנת בצל >>>>>>>
גריל מקסיקני וכולם
היה פעם ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מזמן תפוצ'יפס ברביקיו
אני זוכרת שהכי אהבתי אותו
אני זוכרת שהכי אהבתי אותו
שמנת בצל
מקסיקני
באותו הנושא: