3 תשובות
שואל השאלה:
אבל תמיד אומרים שהבקום מזעזע ושהרבה בוכים שם והכל ואני מפחדת לא למצוא את עצמי שם או להיות פתאום באמת בהלם בקום כמו שאומרים
אבל תמיד אומרים שהבקום מזעזע ושהרבה בוכים שם והכל ואני מפחדת לא למצוא את עצמי שם או להיות פתאום באמת בהלם בקום כמו שאומרים
אנונימית
תראי, הבקו"ם לא באמת גרוע. זה פשוט.
בדרך כלל כשאנשים מגיעים לבקו"ם הם נכנסים למערכת חדשה וזה יכול להיות טיפה מלחיץ. בנוסף, זה יום ארוך עם הרבה תחנות ומניסיון אישי נגיד יצאתי משם בערב. אל תשכחי שיש עוד הרבה אנשים כמוך שיעברו את זה באותו היום אז תנסי למצוא חברים ואנשים נחמדים. באופן כללי- מי שבוכה זה או מי שמנסה לשנות שיבוץ וזה לא עובד או מישהו שמתוסכל מהתהליך, אבל התהליך עצמו לא מפחיד
בדרך כלל כשאנשים מגיעים לבקו"ם הם נכנסים למערכת חדשה וזה יכול להיות טיפה מלחיץ. בנוסף, זה יום ארוך עם הרבה תחנות ומניסיון אישי נגיד יצאתי משם בערב. אל תשכחי שיש עוד הרבה אנשים כמוך שיעברו את זה באותו היום אז תנסי למצוא חברים ואנשים נחמדים. באופן כללי- מי שבוכה זה או מי שמנסה לשנות שיבוץ וזה לא עובד או מישהו שמתוסכל מהתהליך, אבל התהליך עצמו לא מפחיד
שואל השאלה:
איך למצוא שפ חברים
רוב הזמן פשוט יושבים ומחכים שיקראו לי בשם כדי לעבור תחנה או מה? איך זה עובד?
איך למצוא שפ חברים
רוב הזמן פשוט יושבים ומחכים שיקראו לי בשם כדי לעבור תחנה או מה? איך זה עובד?
אנונימית
באותו הנושא: