גם לדעתכם זה יותר חשוב לנהל את האנרגיה שלך מאשר את הזמן שלך??
הרבה אנשים מפספסים את זה בכל מה שנוגע לתכנון. מתייחסים רק לניהול זמן, אבל שוכחים לדוגמה שאחרי ארוחת צהריים הם נהיים עייפים בטירוף וזה לא הזמן הכי טוב למרתון תרגילים במתמטיקה בשבת, אפילו אם זה כתוב בלוח זמנים. קיצר תלמדו לנהל את האנרגיה שיש לכם ולא רק את הזמן וזה יעשה הבדל ענק. חפשו energy management❤ זה מסביר את זה קצת יותר מפורט