6 תשובות
לא הייתי בבר אילן אבל הייתי במשהו אחר של מתמטיקה מואץ ככה ופרשתי בסוף ט
זה נכון שזה מרגיש בזבוז ולא כיף, אבל! זה שינוי חיים לטובה במובן כל כך עצום!
בהתחלה במסלול המואץ הזה במתמטיקה היה לי טוב ואז התחיל להיות לי קשה עם החומר (וזאת הייתה עוד שנת קורונה), היה לי ממש לפרוש כי זה באמת מבאס על כל ההשקעה אבל אחרי שפרשתי הבנתי שזאת הייתה ההחלטה הנכונה בשבילי..
למדתי בחמש יחל עם הכיתה הרגילה, חברות מהכיתה שלי.. וגם ידעתי את כל החומר כבר פשוט זה היה כמו חזרה על החומר, בקיצור היה קל במתמטיקה בשנים אחר כך וגם זה מוריד הרבה עומס ואפשר להשקיע בדברים אחרים
זה נכון שזה מרגיש בזבוז ולא כיף, אבל! זה שינוי חיים לטובה במובן כל כך עצום!
בהתחלה במסלול המואץ הזה במתמטיקה היה לי טוב ואז התחיל להיות לי קשה עם החומר (וזאת הייתה עוד שנת קורונה), היה לי ממש לפרוש כי זה באמת מבאס על כל ההשקעה אבל אחרי שפרשתי הבנתי שזאת הייתה ההחלטה הנכונה בשבילי..
למדתי בחמש יחל עם הכיתה הרגילה, חברות מהכיתה שלי.. וגם ידעתי את כל החומר כבר פשוט זה היה כמו חזרה על החומר, בקיצור היה קל במתמטיקה בשנים אחר כך וגם זה מוריד הרבה עומס ואפשר להשקיע בדברים אחרים
שואל השאלה:
זה לא קשור לכיתה זה קשור לעומס
וזה לא בנתניה..
זה לא קשור לכיתה זה קשור לעומס
וזה לא בנתניה..
שואל השאלה:
יואו תודהה עזרת לי ברמות
יואו תודהה עזרת לי ברמות
בכיף3>
בקטנה עוד קצת
אנונימית
תמשיכי!! אני פרשתי גם ואני מתחרטת על זה כל כך
באותו הנושא: