17 תשובות
שואל השאלה:
זה לא עוזר אור לצערי
זה לא עוזר אור לצערי
אנונימית
אולי משהו מטריד אותך?
אנונימית
וזה כאילו רודף אותך בלילה
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו למשל אני ממש רואה דמות של מישהו שהרגשתי מוטרדת ממנו היום אבל לפעמים זה סתם דברים לא קשורים
עכשיו למשל אני ממש רואה דמות של מישהו שהרגשתי מוטרדת ממנו היום אבל לפעמים זה סתם דברים לא קשורים
אנונימית
שואל השאלה:
לפעמים זה לא בני אדם וזה סתם דברים
לפעמים זה לא בני אדם וזה סתם דברים
אנונימית
הכל טוב? אולי משהו מטריד אותך?
בלי קשר אולי תנסי לישון עם אור בלילה (וואו חזרתי לילדות חח), אפשר אפילו לא לתמיד, רק עד שזה יעלם
מקווה שזה יפסק בקרוב❤
בלי קשר אולי תנסי לישון עם אור בלילה (וואו חזרתי לילדות חח), אפשר אפילו לא לתמיד, רק עד שזה יעלם
מקווה שזה יפסק בקרוב❤
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי המון שעות שינה ואני כן זזה כשזה קורה בניגוד לשיתוק שינה
יש לי המון שעות שינה ואני כן זזה כשזה קורה בניגוד לשיתוק שינה
אנונימית
יש מצב שזה שיתוק שינה , זה בא בעקבות חוסר גדול בשינה.
אבל זה לא בטוח זה , את צריכה ללכת לבדוק
אבל זה לא בטוח זה , את צריכה ללכת לבדוק
כן אבל אולי זה מסמל דברים.. בכל מקרה את צריכה לבדוק את זה
נסי לראות סדרה שמחה או משהו לפני השינה ותספרי את זה למבוגר
מקווה שיעבור לך❤
נסי לראות סדרה שמחה או משהו לפני השינה ותספרי את זה למבוגר
מקווה שיעבור לך❤
אנונימית
שואל השאלה:
לא מסוגלת אוף אני לא יודעת מה קורה לי אני כותבת לכם בפחד באמת אני מרגישה שזה מאיים עליי
לא מסוגלת אוף אני לא יודעת מה קורה לי אני כותבת לכם בפחד באמת אני מרגישה שזה מאיים עליי
אנונימית
וואי זה באמת נשמע רציני לכי לבדוק את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אבדוק תודה לכם
הנה זה פשוט נעלם עכשיו
וזה יחזור תכף או ביום אחר
זה תמיד ככה וזה לופ
אני אבדוק תודה לכם
הנה זה פשוט נעלם עכשיו
וזה יחזור תכף או ביום אחר
זה תמיד ככה וזה לופ
אנונימית
אם את לא מטרילה-
הייתי ממליץ שתלכי לרופא, או פסיכיאטר. או פסיכולוג.
זה יכול להיות חרדה. אבל זה יכול להיות גם משהו אחר. לא טוב להישאר בלי לראות רופא.
הייתי ממליץ שתלכי לרופא, או פסיכיאטר. או פסיכולוג.
זה יכול להיות חרדה. אבל זה יכול להיות גם משהו אחר. לא טוב להישאר בלי לראות רופא.
^^אז לכי לבדוק את זה. זה נשמע רציני , משהו בעקבות טראומות מהעבר ויכול להיות שאת בכלל לא מודעת לרובן
שואל השאלה:
ניסיתי לראות משהו שתמיד מרדים אותי וזה התערבב לי עם הקולות ששמעתי ומהר כיביתי
ניסיתי לראות משהו שתמיד מרדים אותי וזה התערבב לי עם הקולות ששמעתי ומהר כיביתי
אנונימית
אולי לצפות בלי קול? (לקרוא כתוביות)
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש ממש לא מטרילה
אולי זה גם קשור לזה שבדיוק סיימתי תהליך של הפסקת כדורים פסיכיאטריים אני לא יודעת בכלל
אני אדבר על זה עם הפסיכיאטרית שלי
בגוגל (לא שזה מקור אמין במיוחד) מתארים את זה בתור פסיכוזה או סכיזופרניה
אני ממש ממש לא מטרילה
אולי זה גם קשור לזה שבדיוק סיימתי תהליך של הפסקת כדורים פסיכיאטריים אני לא יודעת בכלל
אני אדבר על זה עם הפסיכיאטרית שלי
בגוגל (לא שזה מקור אמין במיוחד) מתארים את זה בתור פסיכוזה או סכיזופרניה
אנונימית