4 תשובות
כלום היא לא תהיה שלנו
להפוך אותה לדיסנילנד הישראלי
לטענתו של ביבי, עזה תהיה בשליטה ביטחונית שלנו אבל עדיין יגורו שם פלסטינים.
להעביר את השליטה שם לגוף פלסטיני/מערבי שהוא לא ישראל שידאג להם לכל מה שהם צריכים ויחנך ויעשה סדר ברחוב