8 תשובות
שואל השאלה:
למה לא^?
למה לא^?
אנונימי
כי יהיה לך המון חומר להשלים
כן זה בערך הזמן האחרון שכדאי ואפשרי להשלים בו חומר
כי צריך להשלים את החומר של י + את החומר של השנה, זה יצור עומס שגם ככה קיים בכיתה יא. היחידים שאני מכיר שעשו את זה הם פשוט חרשנים.
כן יש לי חברים שעשו את זה. אבל לא מומלץ
שואל השאלה:
אבל אני בכול מקרה צריך להשלים שנה כי עברתי רק ביא ובחרתי מגמות ממש קשות אז נראלי עדיף שאני אשלים חומר שהוא קצת יותר קל לא?
אבל אני בכול מקרה צריך להשלים שנה כי עברתי רק ביא ובחרתי מגמות ממש קשות אז נראלי עדיף שאני אשלים חומר שהוא קצת יותר קל לא?
אנונימי
שואל השאלה:
מה לא הסכימו זה לא שיכריחו אותי להישאר במגמה לא?
מה לא הסכימו זה לא שיכריחו אותי להישאר במגמה לא?
אנונימי
לא ממליצה לעבור עכשיו, כי עוד מעט הבגרות בטח מתחילה וזה קשה להשלים הרבה חומר לבד.
באותו הנושא: