11 תשובות
כלום, אין באמת מה לעשות
יש הנחייה לסגור את הוילון ולהתכופף מתחת לשולחן (הרכבת נעצרת דרך אגב בזמן אעזקה)
אנונימי
יורדים מתחץ לקו החלונות
מתכופפים ושמים ידיים על הראש
על הנהג להוריד מהירות ל30 קמ"ש ועלייך להתכופף מתחת לחלונות ולכסות את ראשך (לפי פיקוד העורף)
הרכבת עוצרת (חלקית) ונשכבים על הרצפה
להתכופף מתחת לקו החלון
לחברה שלי זה קרה הם פשוט נשכבו על הרצפה ושמו ידיים על הראש
רוקדים קקלינקה
אנונימי
הרכבת לא נעצרת
אנונימית
שקט טיפשונת
אנונימי
הא??
אנונימית