6 תשובות
שואל השאלה:
תודה בהצלחה
תודה בהצלחה
המיונים הראשוניים היו קשים?
שואל השאלה:
סבבה אם יש לך קצת ניסיון, תלוי במבחן יש קשים ויש קלים יותר
סבבה אם יש לך קצת ניסיון, תלוי במבחן יש קשים ויש קלים יותר
היו קודים מוזרים ושאלון אישיותי וזהו ממה שאני זוכרת
תודה בהצלחה אחותי
לי היה קשה כי לא למדתי מדעי המחשב בחיים שלי
באותו הנושא: