5 תשובות
מי שאוכל ביחד מת רעב
אני לא מחפש שותפים לקבר.. חח
מי שאוכל לבד אוכל יותר
או
אני לא אמות רעב ;)
שיקפוץ לך במעגל..?

חוץ מזה, מי שאוכל ביחד נשאר רעב.. אז ככה ש..
ומה כל כך נורא למות לבד, אני לא מחפש שותף לקבר שיעשה לי הפעלות..