5 תשובות
מי שאוכל ביחד מת רעב
אני לא מחפש שותפים לקבר.. חח
מי שאוכל לבד אוכל יותר
או
אני לא אמות רעב ;)
או
אני לא אמות רעב ;)
שיקפוץ לך במעגל..?
חוץ מזה, מי שאוכל ביחד נשאר רעב.. אז ככה ש..
חוץ מזה, מי שאוכל ביחד נשאר רעב.. אז ככה ש..
ומה כל כך נורא למות לבד, אני לא מחפש שותף לקבר שיעשה לי הפעלות..
באותו הנושא: