9 תשובות
כן
בכנות לא
אנונימית
כאילו שנה זה כלום
אז תעשה צעד ותראה מה קורה
אז תעשה צעד ותראה מה קורה
כן, שנה בגילאים האלה היא לא תמיד משמעותית, ואם יש לי חיבור טוב איתו אז לא רואה סיבה שלא :)
לי יש ממש בעיה עם זה אז לא אבל אם לך זה לא מפריע אז למה לא בעצם?
קל שכן
שואל השאלה:
הוא קטן ממני בשנה ושכבה מתחתי ואיתי בבצפר אבל אני ממש רוצה אותוו
הוא קטן ממני בשנה ושכבה מתחתי ואיתי בבצפר אבל אני ממש רוצה אותוו
אנונימי
כן, אבל רק אם הוא הטעם שלי ורק אם הוא חתיך בעניי
באותו הנושא: