5 תשובות
למה לא
כן!!!! (למרות שאני בכיתה ז...)
אבל רק אם הוא חתיך, וגותי
אם לא קוראים לו אדיר אז כן
אני מניחה שלא הייתי פוסלת על זה אבל יש בזה בשבילי בעייתיות מסוימת בגלל המסוכנות של התפקיד (אם מדברים ספציפית על התקופה, אבל גם בכללי תכלס)
בעייתיות שאולי לא כמו אחרות כן תגרום לי לשקול את זה יותר ולא לרוץ בהתלהבות וגאווה כי 'יא הוא לוחם!'
אבל תדע שרוב הבנות כן רצות בהתלהבות בלי בעיה
אני קטינה פחות
אנונימית