7 תשובות
לתקוף בעלות ברית שלהן באיזור (מאגרי נפט וכד') ולהוציא פיגועים על אדמותיהן. בסופו של דבר את אמריקה ובריטניה זה לא ישנה, אבל השותפות האיזוריות שלהן (סעודיה, בחריין, מצרים, ישראל וכד') ייספגו בדרגות קושי די גבוהות (המצרים סובלים כבר עכשיו). בסופו של דבר זה שווה לאמריקאים ולבריטים לשחרר את התעלה, שהמצור עליה עולה להם יותר מהעלויות שהמלחמה תגרום להם, השאלה עד כמה הם יסכנו את ה"סוניות המתונות".
שואל השאלה:
הבנתי בקיצור הם יכולים להפריע מאוד
אנונימי
מול ארה"ב אין להם סיכוי.
יזרקו עליהם ג'חנונים ויעטפו אותם עם מלאווח
שיכינו לי ג'חנון רק עם הצהוב של הביצה, סחוג ירוק, ומלא רסק
לתקוף בסיסים אמריקאים, להחריף עוד יותר את הפגיעות בספינות.
בקיצר החותים הם מחנק גדול בגרון
אנונימי