9 תשובות
שואל השאלה:
אולי אני לא יגיד כי גם ככה אין לי המון שעות
אבל לא משנה
אנונימית
שואל השאלה:
עוד שאלה
לא הבנתי תקטע שצריך לאשר שעות על ידי האחראי
איך זה עובד?
אנונימית
מי שאחראי על ההתנדבות שלך צריך לאשר שבאמת עשית את השעות האלה עד שלא מאשרים זה כאילו לא עשית
האחראי צריך לשאר שעשית את השעות
שואל השאלה:
אה פאק
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי 2 פעמים להתנדבות כל השנה( לא משנה למה רק 2 פעמים)
וגם היה בשבועיים הראשונים של המלחמה שעשיתי אבל אין לי מושג עם זה נחשב להתנדבות כי אף אחד לא ביקשתי ממני
זה יהיה נחשב להתנדבות ?
אנונימית
תגידי למחנכת
כלום תשאירי את זה אני גם עשיתי ולא עושים עם זה כלום
שעתיים התנדבות