8 תשובות
נה
לא, הוא רצה שיסתכלו עליו בתור עליון כמו אלוהים(הוא לא חשב שהוא אלוהים)
לא. הוא אפילו היה נגד דת.
נראה לי שהוא היה אתאיסט
לא
כנראה שכן על פי עיקרון הפיהרר הוא(היטלר) נבחר על ידי האל להנהיג את העם הגרמני
והמנהיג נענה רק לאלוהים