11 תשובות
זה לא טבעי זה לא מהטבע הטבע לא הצמיח את החיות ואת הפרות
העקרונות של טבעונים זה לא לאכול רק מהטבע זה פשוט לא לאכול חיות
כי בשר זה חיה זה לא טבעי זה לא צומח בשר זה דבר חי שהרגו אותו
זה לא קשור לזה שזה טבעי הם לא רוצים לאכול את החיות/משהו שיצא מהחיות, לכל אחד יש סיבות משלו יש כאלה שרופא אמר להם שהם צריכים יש כאלה שלא רוצים לאכול דברים שפעם היו חיים או דברים ש"לקחנו" מהחיות, יש כאלה שעושים את זה נגד תעשיית החי בגלל שזה שיא המזהם את הסביבה
שואל השאלה:
אבל זה תהליך טבעי שקורה כדי שתהיה פרה
אבל זה תהליך טבעי שקורה כדי שתהיה פרה
אנונימי
זה לא תהליך טבעי הבשר לא מת בטבעיות הורגים אותו
זה לא כמו שנגיד אריות אוכלים את הטרף שלהם
זה לא כמו שנגיד אריות אוכלים את הטרף שלהם
אנונימית
לפי הטבע מי שלא צד לא אוכל בשר, למעט נבלות וטפילים
כי אפשר בלי. יש חיות טורפות וזה טבעי לגמרי אבל היום אנחנו רחוקים מלהיות "בטבע" והתזונה שלנו יכולה להתבסס על דברים מהצומח
שואל השאלה:
אנשים לקחו את הטרול הזה ברצינות
אנשים לקחו את הטרול הזה ברצינות
אנונימי
שואל השאלה:
קחו פרחים
קחו פרחים
אנונימי
בשר זה טבעי? בשר זה חלק מת מבעל חיים שהיה חי פעם, זה לא אוכל טבעי.
באותו הנושא: