5 תשובות
ננצח...
כל העולם שונא אותנו...
ננצח
אני די בטוחה ש"נפסיד", כולם מושחתים, ולא משנה איזה הוכחות יהיו לנו זה לא באמת מספיק להם. גם אם יראו להם את סרט הזוועות הם יגידו שצה"ל זייף את זה. כולם דפוקים.
אנונימית
נפסיד, לא בגלל שאנחנו לא צודקים אלא בגלל שהשופטים ששם מושחתים, והם תמיד נגד ישראל.
באותו הנושא: