10 תשובות
אותו הדבר לימינים
יש אנשים שהם שמאל חזק כמו שיש ימין חזק שזה בעצם אומר שכנראה שלא אכפת להם מהאנשים ומה שהם רואים זה רק אש בעיניים אז..
יש אנשים שהם שמאל חזק כמו שיש ימין חזק שזה בעצם אומר שכנראה שלא אכפת להם מהאנשים ומה שהם רואים זה רק אש בעיניים אז..
אנונימית
אתה זוכר מה הימין עשה כשהממשלה לא הייתה מוצאת חן בעיניו?
מפגינים נגד דיקטטורה
dolight^^
בבקשה תאיר את עיניי מה עשה הימין כשממשלות השמאל רמסו את הערכים הקדושים לו?
ולשאלה, לשמאל אין בעיה עם חוק וסדר. לשמאל יש בעיה (בדרך כלל) עם שמרנות ומסורת.
בבקשה תאיר את עיניי מה עשה הימין כשממשלות השמאל רמסו את הערכים הקדושים לו?
ולשאלה, לשמאל אין בעיה עם חוק וסדר. לשמאל יש בעיה (בדרך כלל) עם שמרנות ומסורת.
בקטנה כזה עשו הפגנות שהחזיקו את הקבר שלו (רוצה לנחש איזה ראש ממשלה השתתף בהם?)
איימו על החיים שלו (רוצה לנחש איזה שר ביטחון לאומי אמר את זה?)
אה והיה את הדבר הזה ממש בקטנה שפאקינג רצחו אותו
איימו על החיים שלו (רוצה לנחש איזה שר ביטחון לאומי אמר את זה?)
אה והיה את הדבר הזה ממש בקטנה שפאקינג רצחו אותו
סבבה בוא תאשים את הימין ברצח רבין.
הרי ברור שהימין הוא זה שרצח את רבין.
ברור "שהימין" אחראי לכל האלימות ולכל ההפגנות.
ברור "שהימין" פועל בשיטה אלימה ואגרסיבית.
אני רק אניח פה את ההסטוריה מנקודת המבט שלי.
בהתנתקות פעלה ממשלת ישראל נגד רצון העם בצורה לא דמוקרטית עקרה אנשים מבתיהם הוציאו גופות מהקברים שלהם והרסו לאלפי משפחות את מפעל חייהם.
כל המפונים ללא שום יוצא מן הכלל לא הרימו יד על כוחות הביטחון. לא התנגדו בצורה אקטיבית לפינוי לא פעם אחת אלא פעמיים.
בהסכמי אוסלו לא מצאת רבנים ומנהיגי ציבור שקראו לעבור על החוק או לפעול באלימות.
גם בשפל הכי גדול שהיה, בזמן שאנשים חטפו אבנים ובקבוקי תבערה אוטובוסים מתפוצצים ופיגועי ירי בלי סוף עדיין לא היה מנהיג אחד שהצדיק נקיטת פעולה אלימה.
יש הרבה אנשים מהימין שטוענים על השמאל שדווקא הם האנרכיסטים מפירי הסדר שקובעים לעצמם את החוקים... אני לא מסכים איתם. לדעתי בכל קבוצה פוליטית ישנם הקיצונים שלוקחים את כל תשומת הלב שלנו.
אתה יכול להמשיך לראות בכל הימין ובכל המתנחלים את האחראים לרצח רבין אבל זה יהיה לא הוגן לא מוסרי ולא צודק.
אתה יכול לראות בימין משיחיים פנאטיים דתיים שלא מעניין אותם שום דבר חוץ מערכי הדת או לראות את המחויבות שלהם למדינה היפהפיה שלנו ולתת להם קרדיט על אחוזי השירות וההתגייסות שלהם במילואים בקרבי ועל כמות הנופלים האדירה שמגיעה מהמגזר הזה.
אתה יכול להסתכל על המיעוט הקיצוני האלים שמתנהג בלי טיפת איזון. או לראות את המסה העצומה של אנשים שמקדישים את החיים שלהם לעם הזה בלי שום הסתייגות הרבה מעבר לממוצע.
אמרה אתמול שרית זוסמן אמו של בן חלל צה"ל ואני מסכים איתה כל כך.
אני בוחרת לראות את הטוב. אני בוחרת לדבר על הטוב להבליט את הטוב להשמיע ולשמוע את הטוב.
הלוואי שהייתי זוכר את המילים המדויקות שלה
הרי ברור שהימין הוא זה שרצח את רבין.
ברור "שהימין" אחראי לכל האלימות ולכל ההפגנות.
ברור "שהימין" פועל בשיטה אלימה ואגרסיבית.
אני רק אניח פה את ההסטוריה מנקודת המבט שלי.
בהתנתקות פעלה ממשלת ישראל נגד רצון העם בצורה לא דמוקרטית עקרה אנשים מבתיהם הוציאו גופות מהקברים שלהם והרסו לאלפי משפחות את מפעל חייהם.
כל המפונים ללא שום יוצא מן הכלל לא הרימו יד על כוחות הביטחון. לא התנגדו בצורה אקטיבית לפינוי לא פעם אחת אלא פעמיים.
בהסכמי אוסלו לא מצאת רבנים ומנהיגי ציבור שקראו לעבור על החוק או לפעול באלימות.
גם בשפל הכי גדול שהיה, בזמן שאנשים חטפו אבנים ובקבוקי תבערה אוטובוסים מתפוצצים ופיגועי ירי בלי סוף עדיין לא היה מנהיג אחד שהצדיק נקיטת פעולה אלימה.
יש הרבה אנשים מהימין שטוענים על השמאל שדווקא הם האנרכיסטים מפירי הסדר שקובעים לעצמם את החוקים... אני לא מסכים איתם. לדעתי בכל קבוצה פוליטית ישנם הקיצונים שלוקחים את כל תשומת הלב שלנו.
אתה יכול להמשיך לראות בכל הימין ובכל המתנחלים את האחראים לרצח רבין אבל זה יהיה לא הוגן לא מוסרי ולא צודק.
אתה יכול לראות בימין משיחיים פנאטיים דתיים שלא מעניין אותם שום דבר חוץ מערכי הדת או לראות את המחויבות שלהם למדינה היפהפיה שלנו ולתת להם קרדיט על אחוזי השירות וההתגייסות שלהם במילואים בקרבי ועל כמות הנופלים האדירה שמגיעה מהמגזר הזה.
אתה יכול להסתכל על המיעוט הקיצוני האלים שמתנהג בלי טיפת איזון. או לראות את המסה העצומה של אנשים שמקדישים את החיים שלהם לעם הזה בלי שום הסתייגות הרבה מעבר לממוצע.
אמרה אתמול שרית זוסמן אמו של בן חלל צה"ל ואני מסכים איתה כל כך.
אני בוחרת לראות את הטוב. אני בוחרת לדבר על הטוב להבליט את הטוב להשמיע ולשמוע את הטוב.
הלוואי שהייתי זוכר את המילים המדויקות שלה
הכללתי את הימין בגלל שהשאלה הכלילה את השמאל..
עדיין יש הבדל לדעתי בין הכללה של השמאל בנושא שבו נשמעו הרבה קריאות מהרבה לידרים ופוליטיקאים בשמאל שקראו לסרבנות וכדומה לעומת רצח רבין שלא נשמע אפילו מנהיג אחד שקרא לרצח המזעזע והמחליא הזה
א. לא סרבנות, הם היו פאקינג מתנדבים. אתה יודע מי סירב? מי לא שירת בצבא? איזו ממשלה ממנת אגודות שעוזרות לחדרים להישתמט?
ב. אף מנהיג? אז ביבי "מנהיג הימין" בכלל לא השתתף בהפגנה עם הקבר של רבין? בן גביר בכלל לא איים שיגיעו אליו?
ב. אף מנהיג? אז ביבי "מנהיג הימין" בכלל לא השתתף בהפגנה עם הקבר של רבין? בן גביר בכלל לא איים שיגיעו אליו?
הרבה סימני שאלה
תקרא לזה מתנדבים בסופו של דבר הם הכריזו שיסרבו פקודה.
מסכים איתך שביבי היה לו תפקיד לא קטן בליבוי השנאה בימי אוסלו.
ואני מקווה ששנינו נוכל להסכים שהשנאה וההסתה הזאת לא היו חד צדדיים.
לא אז ולא היום אז הנה משהו שאפשר לשפר בימין ובשמאל
תקרא לזה מתנדבים בסופו של דבר הם הכריזו שיסרבו פקודה.
מסכים איתך שביבי היה לו תפקיד לא קטן בליבוי השנאה בימי אוסלו.
ואני מקווה ששנינו נוכל להסכים שהשנאה וההסתה הזאת לא היו חד צדדיים.
לא אז ולא היום אז הנה משהו שאפשר לשפר בימין ובשמאל
באותו הנושא: